Jupiler League (NL)
-
JAAAAA DAAR ZIJN WE WEEEEER
-
Welcome back
-
Volgend seizoen gaat het tussen nec Cambuur en de graafschap. Let maar op.
-
@henricktje_NL hoop dat jullie snel terug zijn
-
Ik heb er alle vertrouwen in dat we snel weer terugkeren. We hebben schoon schip gemaakt,.Ouwehands dierenpark lijkt de nieuwe hoofdsponsor te worden, een prima nieuwe td en we staan er financieel goed voor.
-
@Donkaments_NL zal vast niet zo makkelijk zijn als de vorige keer
-
Dat is een ding dat zeker is, ik zie geen spelers van het kaliber Limbombe en Alireza bij ze spelen aankomend seizoen.
-
Geen idee. We gaan werken met een begroting van 8,5 miljoen. Ter vergelijking. Go Ahead speelde afgelopen seizoen eredivisie met een begroting van 7,5 miljoen. En het grootste budget in de Jupiler league was 5,4. We hebben een spelersbudget van 2 - 2,5 miljoen. Er is dus best veel mogelijk. Of je weer een topper als Limbombe kan scouten is natuurlijk de vraag. Maar puur op basis van begroting moeten we kampioen worden.
-
Achahbar dus de eerste nieuwe speler. Prima voor de top Jupiler League. Plus vandaag ook een uitstekende Algemeen directeur aangesteld, Wilco van schaik, die Utrecht de laatste jaren behoorlijk op de kaart heeft gezet.
Ik ben erg blij met de ontwikkelingen.
-
@Donkaments_NL
Echte goaltjesdief, die Achahbar -
@timeenennaam_NL vooral in Zwolle ja
Mwah zijn periode bij Feyenoord was zo heel slecht nog niet, wat die gespeeld heeft natuurlijk
-
Kai Heerings eerste versterking Fortuna Sittard. heeft ook wat wedstrijden gespeeld bij Utrecht begreep ik.
-
@donkaments_nl
Achahbar bij NEC ook amper speeltijd, zie ik? -
@timeenennaam_nl said in Jupiler League (NL):
@donkaments_nl
Achahbar bij NEC ook amper speeltijd, zie ik?De jongen moet ongelooflijk veel spijt hebben dat ie destijds niet voor Arsenal had gekozen op zijn 16e