schorsing
-
Het is nu al de tweede keer dat een speler van mij geschorst word voor NEGEN wedstrijden en de jurist er maar één afkrijgt. Ik vind negen wedstrijden al buitenproportioneel en aangezien je er totaal geen invloed op hebt ( spugen naar de 4e man ) ook nog eens een beetje competitievervalsing. Hier zou best een standaard aftrek op plaats kunnen vinden van 3 tot 6 wedstrijden of zoiets. Als ik de speler zou verkopen zou ik het erg kinderachtig vinden tegenover de koper dus doe ik dat niet. Kan hier wat aan gedaan worden ??
-
De teksten die worden gegeven aan een rode kaart of schorsing zijn random teksten. Daar moet je dus niet naar kijken. Ik snap dat het vervelend kan zijn als er maar één dag van een lange schorsing afgaat, maar hier valt verder weinig aan te doen.
Zo te lezen snap je het transfersysteem op OSM niet. Als je de speler op de transferlijst zet kunnen er 2 dingen gebeuren als de speler verkocht wordt:
- Een andere manager in je competitie koopt die speler. Deze manager zal dan inderdaad last hebben van de schorsing. Managers die even opletten, zullen die speler dus niet kopen.
- De engine (het computerprogramma dat OSM draaiende houdt) koopt je speler. Aangezien de engine geen persoon is, maar een computerprogramma zal de speler in het "luchtledige verdwijnen". Niemand anders zal die speler dus in zijn/haar selectie hebben.
Je kan dus gewoon vrolijk die speler voor 2,5 keer de waarde op de transferlijst zetten en wachten totdat de engine deze speler bij je weghaalt. Met dat geld kan je dan weer een betere speler kopen. In jou geval zou ik dat zeker doen, want het is zo'n een beetje je slechtste middenvelder met een rating van 61.
-
Zo te zien heeft hij een stel lama's in zijn team en de 4e man is de lul
-
@fc-eddie_nl Okay, probleem opgelost ( en speler inmiddels verkocht !!
-
Mooi! Veel succes verder! :thumbsup_tone1: