• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

2 vraagjes

OSM: Het Spel
    2
    2
    693
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Lowieke van Gaaal_NL
      Lowieke van Gaaal_NL Dutch Users last edited by

Maakt het enig verschil of je meestal met dezelfde tactiek speelt (zoals de geoefendheid in FM) of speelt dit helemaal niet mee? Op 1 of 2 tactieken kan je misschien makkelijker tot een goeie teamselectie komen maar ik vraag me af of spelers er beter van worden.

Maakt het enig verschil op welk moment je je spion stuurt? Als manager X de vorige wedstrijd 443 speelt en ik stuur mijn spion direct na die wedstrijd dan zie ik uiteraard die 443, maar als je enkele uren nadien kijkt en manager X heeft zijn opstelling gewijzigd naar 532, wordt het rapport dan ook aangepast naar 532 of blijft het steken op die vorige 443?

Sorry als deze vragen al aan bod zijn gekomen, smijt maar een slotje dan 😉

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @Lowieke van Gaaal_NL last edited by

@lowieke-van-gaaal_nl

Spelers worden niet beter als je het hele seizoen met één en dezelfde tactiek speelt. Alleen trainen en het spelen van oefenwedstrijden maken je spelers beter.

Zolang de tegenstander geen besloten training heeft ingezet zullen gemaakte wijzigingen van de tegenstander in het rapport van de spion komen te staan. Als jij dus de spion bezoekt zal de tactiek worden getoond zoals je tegenstander die op dat moment heeft ingesteld.

Gelieve graag OSM gerelateerde vragen op het Hulp forum te plaatsen.

1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • 1 / 1
        • First post
          Last post