Stadionverbouwing
-
Ik weet dat er op een gesloten topic eigenlijk niet meer gereageerd mag worden maar ik had nu pas even tijd om op het forum te lezen.
Ik zat dus de discussie in het topic van @Memphis-United_NL te lezen en toen bedacht ik me ineens iets heel erg simpels. Zou het niet mogelijk zijn om (zeg 2 dagen) van te voren een push-bericht te sturen dat er vanaf bijvoorbeeld Vrijdag 17-11 18:00 uur de stadions sneller verbouwd worden. Hierdoor kan er door de meeste spelers al rekening mee worden gehouden en denken managers om 17:00 uur ik wacht even en dat is mijn stadion binnen 6 uur klaar ipv de normale 18 uur.
Tevens geeft dit geen voordeel aan de actieve forum gebruikers aangezien iedereen de meldingen krijgt. Voor de personen die de melding dan niet lezen is het hun eigen probleem lijkt mij.
Misschien is dit wel een heel raar idee of heeft GB een goede reden om dit niet te doen. Ik hoor hier graag over @harry-poon. -
This post is deleted!
-
@Scheeftand_NL Fijn iemand die alle antwoorden al kan invullen. Maakt mijn werk ook een stuk makkelijker. Maar weet je wat er gepaard gaat met het versturen van pushnotificaties? Wat voor werk/tijd/problemen dat kan opleveren?
-
@jordy-van-oel_nl Zoals hieronder gezegd wordt is het inderdaad een goed idee. Het probleem hiermee is dat pushberichten sturen best wel een flinke klus is wat ook risico's met zich meebrengt. We doen dat daarom zo min mogelijk (naast de standaard berichten die we al sturen). Ik zie het meeste in het updaten van de timers wanneer de actie begint. Dan is er een gelijk informatieniveau (mensen hebben geen voorsprong omdat ze op het forum kijken) en een gelijk speelveld (iedereen heeft evenveel voordeel). Ook daar zitten vooralsnog flinke haken en ogen aan helaas (technisch lastig).
-
@harry-poon Ik weet inderdaad niet hoeveel werk en in zo een push-bericht of melding zit. Echter als dit makkelijker is dan het aanpassen van de timers zou dit toch niet een al te groot probleem moeten zijn. Ik snap dat natuurlijk de voorkeur wordt gegeven aan het aanpassen van de timers.
Daarin heb ik gelijk een vraag zijn de push-berichten/meldingen overwogen? -
@jordy-van-oel_nl Zeker! Voor nu is dat echter nog geen optie. Ten eerste door de risico's die ik al even noemde maar ook omdat het maar voor een kleine groep relevant is. We weten dat de meeste spelers daar geen rekening mee houden. Timers is ook nog erg lastig. Dus dan krijg je de optie om het te melden op het forum nog (waar ik zelf niet echt fan van ben).
-
@harry-poon Oke bedankt! Topic mag gesloten worden.
-
Dan doen we dat. Thanks Luuk.