OFM: Het Nederlands en Belgisch Elftal
-
Ecuador geeft goed partij tot nu toe, maar we gaan er alles aan doen om die eerste pot te winnen!
-
Opvallende line-up, veel succes boys!
-
Eindstand 1e WK battle.
Nog een stuk lastiger dan verwacht (eindstand is ook een beetje vertekend dankzij een zeer goede laatste speeldag), maar uiteindelijk een mooie overwinning
De volgende battle zal tegen Panama zijn. Die behoorlijk verrassend van Spanje wisten te winnen. Gelijk een belangrijke battle voor de groepswinst dus
-
De lineup tegen Panama (die verrassend hun eerste battle wisten te winnen van Spanje):
*Bovenstaande crews zijn uiteraard de OFM crews -
Speelt het Belgische team nog?
-
@wooper_NL Nope, het enige land uit de top20 die zich niet heeft ingeschreven helaas.
-
Ja, daar moeten we toch eens opnieuw werk van maken!
-
@waterhoen19_NL succes!
-
Ah, Kanarifuglene ook in world.
Ik ben zelf bezig met een crew op World. Daar wil ik ook aan al die toernooien meedoen.
Misschien wordt mijn crew ooit een grote concurrent van OSU en GLI.En NL, succes bij WNT!
-
@Yassin-Mansousri_NL Een aantal jaar geleden was KL een van de bekendste crews van OFM. De crew is nu echter inactief. Chris zit er alleen nog in om de crew niet te laten verdwijnen volgens mij.
-
Haha ik hou die crew in leven ja, is verder inactief!
-
Een zeer lastige battle maar we sluiten 2019 ongeslagen af De tweede groepswedstrijd van het WK 2019/2020 hebben we ook gewonnen:
-
Fantastische comeback win van het Nederlands Elftal!
-
Netjes! Gongratzz
-
Gefeliciteerd met de overwinning!
-
@WaterhoenNL said in OFM: Het Nederlands en Belgisch Elftal:
Een zeer lastige battle maar we sluiten 2019 ongeslagen af
Klasse mannen, felicitaties aan alle internationals van 2019, kalenderjaar ongeslagen is een puike prestatie, vooral als je de prestaties van de jaren ervoor in ogenschouw neemt
-
@wooper_NL said in OFM: Het Nederlands en Belgisch Elftal:
Ja, daar moeten we toch eens opnieuw werk van maken!
En zou het dan weer enkel leden zijn van GLI en OSU of zouden er daar buiten ook in aanmerking komen?
-
@killing-spread_NL ik maak de selectie niet. Als het aan mij ligt spelen gewoon de 5 beste, ongeacht welke crew.
-
@wooper_NL @killing-spread_NL Jullie zouden dan een bondscoach/vertegenwoordiger moeten aanwijzen. Wel moet er rekening mee worden gehouden dat er maximaal maar 3 managers van deze crew mogen worden opgesteld.
-
@WaterhoenNL is restimat geen bondscoach?