Imperium: Café
-
@Geert-van-h._NL We vieren morgenavond Sinterklaas en hebben zondag een verjaardag dus het weekend zit weer vol.
-
@Geert-van-h-_NL @Icarus90_NL leuk mannen. Veel plezier Joost!! Hoe oud zijn je kinderen? Of heb je veel jongere zusjes/broertjes?
Ik vanavond bioscoop en chillen met me beste vriend. Morgen verjaardagsborrel van mijn moeder die 61 wordt en een vriendin komt denk chillen en tussendoor vrijwilligerswerk van 18:30-21:45. En zondag hond uitlaten voor oud vrouwtje. -
@Glennevire_NL Nee die heb ik nog niet. We vieren het met de familie van mijn moeder, een man of 17 die een lootje hebben getrokken en € 20,- mochten inkopen. Iedereen heeft een lijstje gemaakt en per persoon word er een gedicht gemaakt.
-
Morgenavond de loting voor onze volgende crewcompetitie die dinsdagavond rond 19:15uur start. Op dit moment hebben we 15 deelnemers dus er is nog plaats voor 3 man. Als je mee wilt doen graag een bericht naar mij dan neem ik je mee met de loting.
-
@Icarus90_NL Geniet ervan, voor je het weet is het weekend weer om...
-
-
Dinsdag begin, uitnodigingen zullen rond kwart over 7 als de competitie is gemaakt direct verstuurd worden!
-
Heb t gevonden, pff valt niet mee maar dit forum snap ik niet zoveel van eigenlijk.
Loting weet ik nog niet zo, we gaan er wat moois van maken -
Het is ff wennen, maar dat komt vast wel goed
-
@Sanderjep15_NL Mooi, heb er wel zin in met Utrecht
-
Eindstatistieken van onze crewcompetitie paar uurtjes voor laatste speelronde. @Sanderjep15_NL @Renkie_NL @Mark_van_V_NL @Harbert_NL @JOPIE1313_NL @fc kuijf
Transfers ga ik niet doen vond dit al heel veel werk en moeite. Ben hier uur mee bezig geweest xD
-
-
@Glennevire_NL Mooi werk! Misschien @Robbiebb_NL eens tips vragen hoe hij dit doet.
-
Wat betreft mijn eigen seizoen.. heel teleurstellend, afgelopen 10 dagen niks verkocht en dat was eigenlijk het hele seizoen wel het geval. En dan ook nog de bekerfinale van @Renkie_NL verloren met pingels:(
-
@Sanderjep15_NL said in Imperium: Café:
@Glennevire_NL Mooi werk! Misschien @Robbiebb_NL eens tips vragen hoe hij dit doet.
In paint plakken en bijsnijden
-
@Sanderjep15_NL said in Imperium: Café:
Wat betreft mijn eigen seizoen.. heel teleurstellend, afgelopen 10 dagen niks verkocht en dat was eigenlijk het hele seizoen wel het geval. En dan ook nog de bekerfinale van @Renkie_NL verloren met pingels:(
Wel de beker, net geen titel. Van harte Mark onze nieuwkomer.
Toch prima seizoen geweest. Mooie statistieken Kyrill! -
Thnx heren Ik plak het idd naar Paint. Alleen bijsnijden moet idd beter hehe
-
@Dave-Jansen_NL said in Imperium: Café:
alles goed hier mannen? dagje vrij vandaag ook wel is lekker.
In LFS Cup gaat het wel goed met Jeroen maar laat Raymond het lekker afweten, dat ben ik niet gewend van hem
Mooi man! Ga je nog wat leuks doen met je dagje vrij :)?
Raymond heeft helaas niet veel geluk met verkopen zowel in LFS, CrewCup als Crewcompetitie. In crewcompetitie heeft ie wel 7K MP gepakt met 2e plaats en beker :). Zelf ook dagje vrij. Net documentaire gezien over pelsjagers in Siberie en straks honden uitlaten -
@Glennevire_NL niks gepland dus ga zo maar is kijken wat ik ga doen