LFS-Cup Discussietopic
-
@thoadz_nl Heerlijke verdediging heb je
-
@tomruitenbeek_nl Dat is inderdaad wel goed verlopen op het gebied van transfers. Kompany en Odriozola 'gewoon' via de TL binnengeharkt voor ongeveer 1,5x hun waarde. Nu alleen de andere linies nog opkrikken.
-
Mag ik alvast de 2500 BC voor de eerste plek? Heb nu niet zoveel en dan heb ik dat alvast zodat ik dat kan gebruiken. Thx
-
@tomruitenbeek_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Mag ik alvast de 2500 BC voor de eerste plek? Heb nu niet zoveel en dan heb ik dat alvast zodat ik dat kan gebruiken. Thx
Hoorde dat wanneer je 66 punten haalt én de beker wint, je de prijs direct mag gaan ophalen.
-
Tussenstand groep 11
-
Tussenstand groep 14
@tomruitenbeek_NL /@kippy-V_NL staan 2e en 3e = 2,5e
@sementa_NL /@GewoonRickert_NL staan 1e en 9e = 5e
@Chris-Albers_NL / @Den-Hertog_NL staan 4e en 6e = 5e
@bill-de-schil_NL / @tha-flikkahhhh_NL staan 5e en 10e = 7,5e
@swenclaessens_NL / @loudiemos_NL staan 7e en 8e = 7,5e
@Jonas1998_NL / @Laurens26_NL staan 11e en 12e = 11,5eMaar dan, het hoogst geklasseerd? Gaat dat dan om punten/doelsaldo. Dus Chris Albers en Den Hertog hebben totaal 18 punten en Sementa en GewoonRickert 19. Dus dan staan die hoger? Net als Swen en Loudiemos die hebben 9 punten, Bill en de Flikkahhhh hebben 13 punten.
Heb ik het zo goed berekend?
-
I think that's right. The penalty points are added at the end??
-
@harry-hirsch_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
I think that's right. The penalty points are added at the end??
Nope, there were some illegal transfers and illegal friendlies... Don't know it exactly. So not added yet
-
wie ging hier eigenlijk de tussenstanden posten? en om de hoeveel matchen?
Of moeten we dat zelf uitrekenen? -
volgens mij je moeder
-
@henk-nogwa_nl
denk het niet, die kan niet met een pc werken -
dat is wel lastig in deze tijd
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Gedurende het toernooi zal hier de discussie plaatsvinden, en zullen ook de tussenstanden per poule geplaatst worden!
ik ging er dus vanuit dat iemand de standen hier wel zal zetten hé, maar niet gewoon de standen van een print-screen maar echt uitgerekend wel duo waar staat.
-
Voor alle moderators, hier af en toe even een screen posten is prima. Daar hoeft niet iedere keer de stand berekend bij te worden. Ik wil op twee punten de tussenstand weten: op de helft, en op het eind van de competitie.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL en hoe zit het nou met straffen
-
straffen ook bijhouden, en die zelf toepassen.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
I think penalties should be reported to the league manager?
But where can I see if a manager playing a friendly-game against the computer? -
@harry-hirsch_nl I am afraid you can't see if someone is playing against the PC...
-
The best manager in the world_NLreplied to Harry Hirsch_NL on last edited by The best manager in the world_NL
@harry-hirsch_nl you can't, but I can arrange a check if you want to.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@harry-hirsch_nl you can't, but I can arrange a check if you want to.
I think it's very important for the Penalty Points!
Otherwise, a manager could play friendlie-matches against the computer without being noticed.