Geen worker langs geweest
-
Ik heb vandaag nog niks verkocht, wat natuurlijk goed mogelijk is, maar om 9 uur was de worker een halfuur later dan normaal en de worker van 11 uur is nergens langsgeweest, in meerdere competities. Kan dat kloppen?
-
Andere managers hebben er ook last van!
-
Is gemeld. Hopelijk kunnen we snel meer duidelijkheid geven hierover.
-
Bij mij nog een worker verkoop geweest op de ronde van 10 uur, gewoon op tijd ook. Het is ook op de even uren he, met de wintertijd
-
@meneer-speksnijder_nl said in Geen worker langs geweest:
Bij mij nog een worker verkoop geweest op de ronde van 10 uur, gewoon op tijd ook. Het is ook op de even uren he, met de wintertijd
Klopt, mijn HA en S3 zijn op de even uren, daar kan ik het ook begrijpen want daar heb ik voornamelijk duurdere spelers erop staan maar verder verkoopt ook niemand.
Mijn S1 en S2 zijn op de oneven uren en daar wordt helemaal niks verkocht terwijl beide competities nog aan het begin van het seizoen zitten.
-
@tomruitenbeek_NL je hebt helemaal gelijk. Ik wilde hier net een topic over plaatsen, maar je bent me al voor. Ik ondervind precies dezelfde klachten als die jij omschrijft. Idd een verlate verkoop om half 10, en daarna niks meer. @maricja_NL graag duidelijkheid hierover. Transferbug/vertraging gaande?
-
In KL1 heeft dit ook alweer voor problemen gezorgd en we zijn nog geen dag begonnen... een aantal clubs met transfers op de vroege workers die nu hun 1e scout kunnen binnenhalen en 2e kan wegsturen. En een aantal clubs met helemaal niks.
Waardeloos.
-
Workers waren gecrashed. Er is handmatig een rondje gedaan en als het goed is zou het daarna weer moeten lopen zoals we gewend zijn.
Leuk is anders, maar hopelijk loopt het weer goed.