Crewbattles: Battle & Discussietopic
-
LFS zoekt tegenstander voor een battle, groetjes!
-
Gaat dit nog gewoon verder of gaat er mss toch gekeken worden naar die app-battles?
Want anders lijkt het me dat dit de laatste Battle Cup gaat worden... -
Normaal gesproken gaat dit verder. Natuurlijk zal er door de appbattles minder animo zijn. Maar ach, er is altijd een andere manier met andere plaatsingscriteria etc. om een toernooi te organiseren zoals de battle-cup
-
@alfonzso_nl192 Die app-battles zijn ook niet zo super.
-
Bijzonder wel hoeveel cheatcrews je tegenkomt bij die Duels. Van die gasten die gewoon meerdere accounts besturen met allemaal vergelijkbare namen.
GB zal ook wel weer bezuinigd hebben op een paar goede judges.
-
Die heten nu tegenwoordig Support Staff.
-
@furrax_nl
Ah en screenen die ook de top 100? Want ik heb vermoedens als je daar die Sherlock van de fora vroeger op zou zetten, er binnen een uurtje duidelijk is dat 10% niet zuiver is. -
Geen idee. Zou je eens moeten navragen.
-
@timeenennaam_nl said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
@furrax_nl
Ah en screenen die ook de top 100? Want ik heb vermoedens als je daar die Sherlock van de fora vroeger op zou zetten, er binnen een uurtje duidelijk is dat 10% niet zuiver is.heb ik ook, heb er laatst wel 1tje kunnen pakken gelukkig, dus er is weer een plekje vrijgekomen in de top 100
-
@dave-jansen_nl
Ja, voor 7 dagen zeker -
@timeenennaam_nl said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
@dave-jansen_nl
Ja, voor 7 dagen zekernee account is gelockt ouderwetse cheater
-
Eindstand Golden Glory vs. BeNeCrew
Bedankt voor de leuke battle en uitnodiging @Brand-New-Kids_NL
Was leuk om weer eens tegen een oud lid te spelen.
-
Dit jaar organiseren wij weer een Battle-Cup. De eerste editie was volgens velen een succes. Dit keer hebben we voor een andere opzet gekozen.
Onderstaand een overzicht van de virtuele plaatsing. De deadline voor de definitieve plaatsing is nog niet bekend. Dit wordt bekend zodra het einde van het CK nadert. Mocht een crew zich afmelden, schuift de eerstvolgende crew op de CrewCup Ranking in.
Later meer info!
-
Super opzet!
Denk alleen dat je de finale (3 teams in competitie van 12 teams) nooit eerlijk kan krijgen. Zou toch proberen daar een normale battle van te maken (1 tegen 1).
-
Is dit gelijkaardig met het crewkampioenschap of gaan deze evenementen naast elkaar lopen?
-
Na het CK
-
Er zijn competities van 12 teams met dezelfde ds en tw zonder transfers
-
@EstorilAzi_NL En je speelt dan ook zonder TKs neem ik aan?
-
@waterhoen19_NL Jup in de finale zonder TK's. Maar in de 4vs4 battles waarschijnlijk met TK's.
-
@EstorilAzi_NL Oké, voor mij een beetje een raar einde van verder een mooi toernooi. Maar als ik de enige ben, vooral zo laten