Crewbattles: Battle & Discussietopic
-
Vanavond maar 1 wedstrijd tussen OFF en GG, maar morgen een spannende beker ronde
GG DS3 - OFF DS9
GG DS1 - OFF DS3
GG DS9 - OFF DS5
GG DS5 - OFF DS1Daarna nog 15 (OFF) tegen 12 (GG) thuiswedstrijden in duels tussen niet crewgenoten
Leuk detail totale TW:
GG: 905.25 M
OFF: 722.20 M -
Battle OFF - GG: Tussenstand na 11 speelronden
-
Wat betreft de resultaten die tellen worden we so far compleet weggespeeld. Hoe dat komt? In ieder geval niet door het teambouwen.
-
Teambouwen is iig al de basis. Dus netjes dat die wel goed is en goed blijft ondanks de mindere resultaten.
-
43 spelers van de scout vind ik dan wel weer wat veel van het goede.
Zelf heb ik (zeker de eerste dagen wanneer dat belangrijk is) pech gehad met verkopen die achter bleven. -
@vertrigo_nl Mooi overzicht, en goed bezig met het bouwen, GG. Kunnen wij zeker nog wat van leren.
-
@bjorn2321_nl said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
43 spelers van de scout vind ik dan wel weer wat veel van het goede.
Zelf heb ik (zeker de eerste dagen wanneer dat belangrijk is) pech gehad met verkopen die achter bleven.of het er daadwerkelijk 43 zijn weet ik niet. Wordt berekend op basis van koopprijs / waarde. Als deze tussen 1.xx en 1.xx ligt dan wordt deze als scout speler gezien.
-
GG zoekt nog een battletegenstander voor ergens in oktober. Interesse? PM me dan
-
Battle OFF - GG: Tussenstand na 12 speelronden
-
@robbiebb_nl
Ik had ook niet verwacht dat het verschil nu al zo groot zou zijn. We spelen deze battle ook nog eens met twee leden - Julian en Rob - die nog nooit een battle hebben gespeeld. Ik had er rekening mee gehouden dat zij wel even aan het concept moesten wennen, maar gelukkig laten ze allebei zien dat dit niet het geval is en presteren ze beiden goed in ons team. :slight_smile: -
@silvester-j_nl Lekker dat ze meteen aanhaken, Goede aanwinsten dus.
Mooi om in deze battle te zien dat de 2 osm onderdelen, bouwen en tactiek, elkaar zo treffen, beide crews op 1 gebied duidelijk sterker dan de ander. Samen zouden jullie een perfecte crew zijn -
Old Glory gaat eindelijk ook crew battles spelen. :slight_smile:
Ons voorkeur gaat uit naar een sterke crew of een crew spelend in de Eredivisie of hoger.Interesse? Stuur een berichtje naar mij.
-
Battle OFF - GG: Tussenstand na 18 speelronden
-
Battle OFF - GG: Tussenstand na 19 speelronden
-
Battle is in principe wel gespeeld. Zeer fijne en leerzame battle voor ons in ieder geval.
Vanavond nog de bekerfinale waar wij van Golden Glory toch onze glory kunnen halen Felicitaties vanzelfsprekend aan het team van OFF @sir-himself_NL @Silvester-J_NL @Bjorn2321_NL @julian-stam_NL @TheTransporter_NL
Nog even wat handelstatistieken voor de liefhebber:
-
Battle OFF - GG: Eindstand
-
Bedankt voor de battle Golden Glory. Alhoewel de spanning redelijk snel weg was, was het een interessante en leuke battle om te spelen.
Persoonlijk had ik niet zien aankomen dat we met een nieuw en redelijk onervaren battle-team zo goed zouden presteren tegen een crew als Golden Glory die meer battle-ervaring hebben dan wij. Hiervoor mijn complimenten naar mijn teamgenoten.
Wellicht dat we over een tijdje nog eens een battle tegen elkaar gaan spelen.
-
Loting voor de battle tussen Golden Glory en Old Glory
Land:
Geel / Rood:
Moderator:
Uitslag:
Land: Armenie
Rood/geel team: Old Glory het gele team, Golden Glory het rode team
Moderator: Old GloryVeel succes! @EstorilAzi_NL & @PieterHofstra_NL5
-
Succes mannen !!
-