Rode kaarten
-
@the-master-of-dank-memes_nl Dat zeggen ze idd. Gaan er vanuit dat het probleem bij de verbinding ligt.
-
@fc-eddie_nl said in Rode kaarten:
Even aangaande het niet opslaan van de instellingen: Als er even een hapering is in de internetverbinding, dan worden de gegevens niet opgeslagen naar de server. Als je dit dan niet op tijd door hebt, speel je de wedstrijd met de verkeerde instellingen.
Op dit moment zal hier geen bug in zitten vermoed ik zo. Anders hadden we hier inmiddels wel meer meldingen over ontvangen. Al zou je voor de zekerheid een fullscreen screenshot (je managernaam en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn in de screenshot) kunnen maken van je tactiek vlak voor de simulatie. Als dan na de simulatie de tactiek verkeerd staat, kan je hier ook weer een fullscreen screenshot van maken. Daarna kan je dan een topic op het Hulp forum aanmaken. Met die screenshots kunnen we het dan doorgeven aan Gamebasics en kunnen zij checken of er niet toevallig toch een bug inzit.
ik had alle gedeeltes in mijn tacktieken aangepast, dus volgens mij bestaat er anno 2018 geen zulk traag internet dat hij de eerste wijzigingen nog niet heeft opgeslagen terwijl ik bezig ben met bijv. de laatste!
-
Wifi is ook anno 2018 nog niet volledig feilloos hè. Er zou ook net even een hapering in OSM zelf kunnen zitten. Ik heb zelf al meermaals meegemaakt dat een gemaakte verandering niet goed werd opgeslagen.
Daarnaast is het gene wat Tom aangaf ook een mogelijkheid. Het duurt 2 á 3 seconden voordat de gemaakte instellingen ook daadwerkelijk opgeslagen worden. Als je dus te snel de pagina verlaat, bestaat er dus de kans dat de veranderingen nog niet zijn opgeslagen.
Wanneer er verkeerde instellingen staan zal dit 9 van de 10 keer dus door deze drie oorzaken komen. Die ene keer zou dan door een bug komen. Daarnaast, als hier echt een bug in zou zitten, dan zou dit naar alle waarschijnlijkheid bij meerdere gebruikers voorkomen. Het zou tevens fout blijven gaan, totdat de bug gefixt is. Het is dus niet zo dat je 1 dag verkeerde instellingen hebt, 2 weken alles goed gaat en daarna weer een dag verkeerde instellingen hebt.
-
@fc-eddie_nl Die vertragingen snap ik wel. Echter pas ik mijn tactiek 9/10 keer aan op mijn pc die aan de LAN-Kabel verbonden is, waardoor mijn internet altijd consistent is.
Het is inderdaad gewoon wat meer geduld hebben, want dan had ik misschien nu al wel het kampioenschap in Duitsland gewonnen en met VVV-Venlo ook kampioen geweest zonder dat ik aan het begin van het seizoen een ongewenste rode kaart ontvang