Navigation

• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Aangeschafte coins bevallen me niet

Hulp
    4
    4
    592
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • AlphaQWER_NL
      AlphaQWER_NL Dutch Users last edited by

Ik heb recent online bosscoins aangeschaft, maar nu blijkt dat de aanschaf toch niet voldoet aan de wensen. Ik wil daarom graag mijn geld terug, maar ik weet niet waar ik het kan melden?

De Boterbloemen_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • De Boterbloemen_NL
        De Boterbloemen_NL @AlphaQWER_NL last edited by

@alphaqwer_nl said in Aangeschafte coins bevallen me niet:

Ik heb recent online bosscoins aangeschaft, maar nu blijkt dat de aanschaf toch niet voldoet aan de wensen. Ik wil daarom graag mijn geld terug, maar ik weet niet waar ik het kan melden?

Gewoon even naar het hoofdkantoor in nederland gaan en je geld terughalen!

'Het zijn alleen oppervlakkige mensen die niet beoordelen op uiterlijk' - Oscar Wilde

1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • peter osm master_NL
          peter osm master_NL last edited by

Ben benieuwd welke eisen je bedoeld, niet in de war met bitcoins? 😆

There is no substitute for hard work. Never give up. Never stop believing. Never stop fighting.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Silvester J_NL
            Silvester J_NL Community Manager last edited by

Mocht je vraag daadwerkelijk serieus bedoeld zijn: bij de desbetreffende betaalprovider kun je in de meeste gevallen binnen een bepaalde periode een annuleringsverzoek indienen. De coins zullen dan van je account worden afgeschreven en je geld zal dan vervolgens binnen een aantal dagen geretourneerd worden.

Je kunt overigens niet je geld vergoed krijgen zonder dat de BC's van je account worden afgeschreven.

Community Manager: OSM NL

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1 / 1
            • First post
              Last post