[PC] BUG Speciale competitie starten lukt niet
-
Managernaam: Sm0ker
Clubslot: slot 1
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Meerdere keren speelt al maanden maar meest recente net als in de screenshot is 25 april 15:36
Team: FC Schalke 04
Competitienummer: 4214384
Server: ik zie geen "gele server" bij simulatie status
Screenshot(s):screenshot
link screenshot https://pasteboard.co/HifQU6I.jpg
Welk apparaat: PC browser
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Als ik verder wil gaan met mijn huidige competitie en dan een speciale competitie wil kiezen, bv wereld nationale beker A, dan krijg ik de foutmelding: We kunnen je competitie niet starten omdat je competitie niet privé kan zijn als je deze tools hebt uitgeschakeld. Het maakt niet uit welke speciale competitie ik pak of als ik instellingen wijzig, hij blijft met de foutmelding komen.
Overige opmerkingen: Ik heb Chrome en Edge geprobeerd, beide cookies etc gecleared. Heeft niet geholpen. Alle browers en Java etc zijn up-to-date.Ook al een eerder topic gehad, maar ik heb dit probleem toch echt zoals je kunt zien in de screenshot: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/28999/pc-bug-speciale-competitie-starten-lukt-niet
-
Vervelend dat je deze foutmelding nog steeds krijgt. Ik heb het weer doorgegeven aan Gamebasics.
-
Helaas is er geen bug geconstateerd door Gamebasics. Het zou dus moeten kunnen om een speciale competitie in te stellen. Klopt het dat wanneer je de competitie wilt instellen dat bij de geavanceerde opties het bovenste schuifje naar links staat? De competitie is dan open en geavanceerde opties kunnen dan niet uitgeschakeld worden. Omdat transfers niet mogelijk zijn in speciale competities (de Europese Kampioenschappen competitie is de uitzondering op deze regel), kan de competitie dan niet aangemaakt worden en krijg je die foutmelding. Zie ook onderstaande screenshot.
Zou je willen confirmeren dat dit inderdaad het probleem is en dat het verholpen wordt wanneer je het bovenste schuifje naar rechts doet? Indien dit toch niet je probleem verhelpt, dan zullen we een video moeten hebben met de stappen die je doet die leiden tot de foutmelding.
-
Het maakt niet uit hoe ik de vinkjes zet, het werkt bij mij gewoon niet. Zie video, probeer hier van alles.
-
Dank je voor de video. Ik zal deze doorgeven aan Gamebasics.
-
Dankjewel, kun jij het anders alvast instellen? Wil een keer een speciale competitie doen.
-
Dit kan alleen Gamebasics doen helaas. Zou je alle instellingen willen doorgeven dan zoals je ze wilt hebben voor je nieuwe seizoen? Dus welke competitie je wilt spelen, welk team je zelf wilt gaan managen en of er eventueel nog geavanceerde instellingen uit gezet moeten worden. Dan kan ik dit doorgeven en kunnen ze de instellingen handmatig aanpassen.
-
ok, ik wil graag Speciale competitie, Wereld Nationale Beker A, Brazil.
Verder wil ik dat iedereen gewoon kan joinen(Openbaar), alles mag verder aan blijven staan.
Dankjewel.
-
Thanks. Ik heb deze settings doorgegeven aan Gamebasics. Nu even afwachten.
-
Gamebasics heeft de instellingen handmatig goed gezet. Je competitie zou dus straks naar Wereld Nationale Beker A moeten gaan.
-
Ok, dankjewel. Ben benieuwd!
-
Je nieuwe seizoen heeft de instellingen zoals je ze wou, dus is gelukkig opgelost. Nu kan dit topic gesloten worden.