Discussie / Tussenstanden topic CK 2018
-
Succes in de halve finale aan alle crews.
-
@mark_van_v_nl
Jammer dat het niet om 21.40 uur kon.
Maar ja nu dus naar een nieuwe geschikte dag en tijd zoeken in goed overleg dat het iedereen uitkomt. -
@memphis-united_nl
Anders is een week later toch ook geen ramp! -
@renkie_nl Zeker niet, maar wat mij betreft wel zo leuk als het tempo er een beetje in blijft en de competities niet al te ver uit elkaar lopen
-
@Mark_van_V_NL had mij gisteren even bericht, dan had je gewoon een go voor 21.30-21.45 gekregen. Dit uitstel slaat nergens op.
@waterhoen19_NL @Renkie_NL
Start Halve finale vanavond tussen 20.15 en 22.00
Bij het niet aanmaken van de competitie zal het een walkover voor OSU worden aangezien IMP de aanmakende partij is en deze dan 2 dagen op rij de battle niet heeft aangemaakt -
@robbiebb_nl Top, bedankt voor de duidelijkheid (ik had je gisteren wel een bericht gestuurd rond 21:00 trouwens, achter pas vanochtend reactie).
Vind overigens een walkover wel ver gaan, mocht het IMP echt niet lukken dan maken wij hem wel aan... -
@waterhoen19_nl Wat gek dan... Hierboven zegt Robbie dat er gewoon een "GO" was gegeven voor 21.30-21.45 als Mark hem had bericht. Blijkbaar geldt dat dus specifiek voor Mark, maar niet als iemand anders hem op de hoogte stelt...
Komt bij dat ik de reactie van Robbie nogal overdreven vind. Bepaalt ff dat het uitstel nergens op slaat en dreigt meteen met het uitsluiten van IMP als de competitie vanavond niet wordt aangemaakt...
Gelukkig is er goed contact met IMP en hopelijk kunnen we binnen de regels van Robbie tot een mooie oplossing komen met elkaar.
-
@robbiebb_nl Zoals hiervoor al ergens geschreven had ik netjes en ruim een uur van tevoren gemeld dat ik 21h30 niet ging redden. Uiteindelijk was ik om 21h37 thuis en had ik de competitie om 21h40 aan kunnen maken, maar tijdens mn terugrit in de auto hadden sanderjep en waterhoen al afgesproken dat het uitgesteld moest worden. Persoonlijk had ik m liever gewoon om 21h40 aangemaakt, maar ik respecteer de captains en wat zij overeen waren gekomen.
Vanavond zal ik de competitie tussen 21h00 en 21h30 aanmaken!
-
@robbiebb_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
@Mark_van_V_NL had mij gisteren even bericht, dan had je gewoon een go voor 21.30-21.45 gekregen. Dit uitstel slaat nergens op.
@waterhoen19_NL @Renkie_NL
Start Halve finale vanavond tussen 20.15 en 22.00
Bij het niet aanmaken van de competitie zal het een walkover voor OSU worden aangezien IMP de aanmakende partij is en deze dan 2 dagen op rij de battle niet heeft aangemaaktWij komen onderling overheen dat woensdag prima is en dan ga jij dreigen met een walk-over? Lol.
-
@mark_van_v_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
Hierbij de bevestiging dat IMP/OSU hebben afgesproken om de competitie vanavond om 21.00 aan te maken.
-
@appiel_nl haha.. Gelukkig weten wij wel beter.. Maar uiteindelijk verdiend gewonnen...
-
@waterhoen19_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
@mark_van_v_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
Hierbij de bevestiging dat IMP/OSU hebben afgesproken om de competitie vanavond om 21.00 aan te maken.
We zijn begonnen
-
@waterhoen19_nl Jetzt geht's los!!
-
@putse-boys_nl haha was sowieso veel te spannend. Gaan we in de aankomende ronde hopelijk voorkomen
-
@appiel_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
@putse-boys_nl haha was sowieso veel te spannend. Gaan we in de aankomende ronde hopelijk voorkomen
Wat een grootspraak van de underdog
-
@rawstyler_nl-0 "hopelijk" haha. Ik ken onze plaats
-
Succes gewenst aan alle halve finalisten!
-
.Yolo.