Discussie / Tussenstanden topic CK 2018
-
CK2018 - Laatste 16: LFS vs GE
Tussenstand: Speelronde 9/22:
-
CK2018 - Laatste 16: OFF vs GG
Tussenstand speelronde 9/22
-
CK 2018 - Laatste 16: AOS vs Old Glory (9/22):
-
10/22
*gehele beker naar OSU, vandaar alvast ingevuld op basis van doelstelling -
Wat een land om te gebruiken. Het pakket met Olimpia over de gehele lijn het thuisvoordeel in de beker.
Je kan zo alle crews in de volgende ronde al beginnen aanduiden.
-
CK 2018 - Laatste 16: KL vs Crew8 (10/22):
-
Tussenstand speelronde 10/22:
-
@killing-spread_nl wij hadden netjes kwart finales verdeeld zitten, 2 uit 2 thuis (ook al ist neutraal terrein). Wel alle 4 KL winst
-
Waar kunnen wij een straf melden, want onze tegenstander heeft een oefenwedstrijd tegen mij gespeeld en dit is niet toegestaan volgens de regels.
-
@vayasmit_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
Waar kunnen wij een straf melden, want onze tegenstander heeft een oefenwedstrijd tegen mij gespeeld en dit is niet toegestaan volgens de regels.
Graag hier een screentje droppen
-
@killing-spread_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
Wat een land om te gebruiken. Het pakket met Olimpia over de gehele lijn het thuisvoordeel in de beker.
Loting beker is altijd random
-
Bij deze de screenshot:
Battle tussen AOS en Old Glory
Old Glory heeft een onregelmentaire oefenwedstrijd gespeeld.
-
@robbiebb_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
@killing-spread_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
Loting beker is altijd random
Mag ik aan alle battles effe vragen om het overzicht van de beker te posten? Om zeker te zien dat het 'loting' is
-
@killing-spread_nl bij ons was het 2uit 2thuis. Geen screenshot voor nodig
-
@killing-spread_nl Het is volgens mij volledig random en er is geen thuisvoordeel hè
In 2 van de 3 wedstrijden waren wij volgens mij duidelijk favoriet (teamwaarde, flow, etc). Alleen mijn wedstrijd was vooraf 'twijfelachtig' omdat beide teams een matige flow hadden, al was mijn team wel behoorlijk wat beter. Denk dus niet dat het kwam door ons "thuisvoordeel".
Om toch even op de vraag antwoord te geven: wij hadden 4 thuiswedstrijden en 1 uitwedstrijd (1x onderling dus).
-
Bij ons speelt de andere crew niet echt serieus mee. Dus ook qua "bouwen" niet. Screenshot lijkt me in onze poule ook niet nodig
-
-
Tussenstand speelronde 11/22
-
Excuus voor de dubbelpost. Editen ging niet meer.
-
11/22