Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
@goldeagle31_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@pompompompompommop_NL ja ik probeer het ook wel vaak te laten gaan als er weer commentaar word gegeven maar op den duur is het gewoon even dat ergenis van me dat er weer op het typ gedrag van me op aan gesproken werd
en dat enen woord met hoofdletter getypt het moest eigenlijk dik gedrukt zijn maar dat kreeg ik niet vandaar dat het met hoofdletters is getypt
maar goed ik ben weer blij dat er over gepraat is en dat het nu misschien voor iedereen nu wel leesbaar is en dat we elkaar begrijpen of snappen
-
sylvana
-
Wat laadt die stemwijzer sloom zeg
-
lol pvdd wat is deze
DBB heeft trouwens serieus een expert mediwiet op de kieslijst staan en de lijsttrekker is perongelijk lijsttrekker geworden: http://www.omroepbrabant.nl/?news/261059962/Deze+man+is+per+ongeluk+lijsttrekker+van+een+nieuwe+politieke+partij+geworden.aspx. Dit is zon grappartij net als geenpeil toch?
-
@spectraaaaa_NL Ja half nederland is dat ding aan het maken nu wss
-
@pompompompompommop_NL hahaha yesss wat een baas die mediwietkerel. Trots dat deze partij zo hoog op mn lijst staat
-
50+ op 1 bij mij :rofl:. Echter maar 62% overeenkomst en alleen de top 5 heeft meer dan 50%, wtf
-
-
Bij mij komen de resultaten aardig goed overeen met mijn verwachtingen (waarschijnlijk stem ik VVD).
-
@spectraaaaa_NL Ik moet zeggen dat jij wel een rijtje prachtpartijen bovenaan hebt staan zeg
-
Zonde dat de NCPN niet meedoet
-
@pompompompompommop_NL Ja viel me ook op. Had nog nooit van al die partijen gehoord
-
Lol, Artikel 1. Noooo
-
Weten we ook gelijk dat we Tim niet serieus moeten nemen wat betreft politiek . Een partij onder leiding van een racist die iedereen beticht van racisme op nummer 2 hebben
-
Ik had VVD en PvdA samen 'bovenaan' met 70% XD
De partij daarna was SGP. -
@spectraaaaa_NL
Nee, jouw 50+ dan -
Ik heb hem gisteren ook gemaakt en mijn top 4 was:
1: Artikel 1 68%
2: PVDA 59%
D66 59%
Partij voor de dieren 59%Zoals gewoonlijk liggen de percentages niet ver uit elkaar bij mij. Had niet verwacht dat artikel 1 er toch wel vrij duidelijk uit zou komen bij mij, al pieker ik er niet over om ook daadwerkelijk op die partij te gaan stemmen.
De 3 partijen met de minste overeenkomsten waren:
PVV
Forum voor de democratie
GeenPeilLeuk om in te vullen, niet om erg serieus te nemen verder.
-
@RAWstyler_NL
Artikel1? Ben jij voortaan de excuusneger van VeViVi? -
Ik heb liever niet dat je het woord neger gebruikt... Dat koloniale woord is echt niet meer van deze tijd, vuile racist!
-
@RAWstyler_NL
Hoe wil je dan uitgescholden worden?