Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
Rob Dekkers, je mag niet klagen over de uitslag van de verkiezingen, want jij hebt niet gestemd.' Ik en andere die NIET gestemd hebben, moeten vooral hun mond houden. Maar WAAROM?
Alles heeft zijn reden, het lot is allang bepaald. Het staat id sterren beschreven. Toeval bestaat niet en niets is minder waar....
De reden van de NIET stemmers, is heel erg sterk en duidelijk. WIJ HEBBEN GEEN INVLOED OP UITSLAGEN!!!!!
1 ding is erg duidelijk naar voren gekomen.... VVD had nooit kunnen winnen, omdat de onvrede in ons land ontzettend hoog is en negatief richting de VVD en consorten. Op hun facebook account was 9 vd 10 vd mensen negatief.. Afijn, de lijst kunnen we heel groot maken, maar dat kan je zelf wel invullen.
Dat VVD ging winnen met een getal van 33 zegt alweer genoeg, bij degene die al iets weten over numerologie:
"Afgelopen woensdag mocht het volk weer hun stem laten horen, door op een politieke partij of leider te stemmen. Althans, het voelde voor de meeste mensen alsof ze daarmee invloed op de politieke koers van dit land kunnen uitoefenen. Verkiezingen laten meestal een bepaalde politieke verschuiving zien. Zeker in tijden dat er veel onvrede is, wordt er afgerekend met de regerende partij, zodat een andere partij van de gevestigde orde het stokje kan overnemen. Dat Rutte tijdens deze verkiezingen opnieuw herkozen is, is dan ook op zijn minst opmerkelijk. Nog opmerkelijker is het aantal behaalde zetels: 33 op precies te zijn. Een belangrijk getal voor de Illuminati en binnen de Vrijmetselarij. Een goed moment om dit getal eens onder de loep te nemen.
De Illuminati en numerologie
Wie zich verdiept in de Illuminati komt steeds bepaalde getallenreeksen tegen: 11, 911, 22, 33, 13 en 666. Dat is niet zonder reden, want numerologie behoort tot de ‘verborgen kennis’, die door de Illuminati en Vrijmetselaars wordt benut om hun sinistere plannen te bekrachtigen.
De nummers 2, 3, 5, 7, 11, 13, zijn priemgetallen, een getal dat alleen door 1 en zichzelf gedeeld kan worden. De cijfers 22 en 33 zijn meervouden van het getal 11. Het cijfer 39 is 3 x 13. Al deze getallen hebben een bijzondere betekenis voor de Illuminati. De Bilderberggroep heeft bijvoorbeeld een kern van 39 leden, die opgedeeld zijn in 3 groepen van 13. Het nummer 13 en 33 zijn Vrijmetselaarsnummers. Binnen de Vrijmetselarij is de 33e graad de hoogste graad binnen deze organisatie.
In haar boek ‘Het geheim van de Illuminati’ schreef Elizabeth van Buren: “In spirituele numerologie, zijn de nummers 11, 22 en 33 de drie ‘Meester Nummers’, waarvan 33 de hoogste is. (…) Dus in sommige kringen, heeft het nummer 33 een esoterische betekenis als de hoogste van de meester nummers.”SirCantlose?
-
Ik zag het op Feestboek maar ik skip zo'n post dan automatisch, lees hooguit 3 regels voordat ik concludeer dat mijn leven niet verrijkt zal worden door die tekst. Snap niet dat mensen zoiets uitlezen lol
-
@timeenennaam_NL Wat moet jij met zo'n modern medium als Feestboek?
-
@DominicM_NL
Je impliceert toch niet dat ik de tekst heb uitgelezen? -
@hap-slik-weg_NL
Door mijn leservaring merk ik aan de schoolgaande jeugd dat Facebook inmiddels geen modern medium meer is. Veel kwieke jeugdigen hebben geen Facebook of gebruiken het niet meer (want ouders zitten er vaak ook op). Twitter, instagram en uiteraard Whatsapp zijn tegenwoordig de moderne social media. Dus. -
Lol Twitter is echt al 5 jaar dood en begraven hoor. Recentelijk wel weer een uptick, maar de kinderen die jij lesgeeft hebben echt geen Twitter-account
-
@timeenennaam_NL Denk vooral Snapchat en Instagram hoor
-
en tinder
-
ik had een x een match
-
-
@DominicM_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Lol Twitter is echt al 5 jaar dood en begraven hoor. Recentelijk wel weer een uptick, maar de kinderen die jij lesgeeft hebben echt geen Twitter-account
Mwoh, tieners 12-15 gebruiken denk ik misschien wel nog veel twitter, wij hebben daar geen idee meer van omdat wij er helemaal niets mee doen en volgespamt worden door bedrijven en nieuwssites. Ik gebruik twitter enkel nog om vragen te stellen bij klantenservices en storingen bij Arriva op het spoor te bekijken.
-
Terug naar de verkiezingen dan, de formatiegesprekken zijn bezig. Wat denken jullie dat het wordt? Ik denk dat de VVD redelijk handig is in het overleg wat ze doen. Ze laten eerst zien dat er een wil is om samen te werken met GL, vervolgens komen ze er niet uit omdat GL toch echt wel op een andere lijn zit en vervolgens wordt het gewoon VVD-CDA-D66-CU.
-
@Jip-Huijs_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Terug naar de verkiezingen dan, de formatiegesprekken zijn bezig. Wat denken jullie dat het wordt? Ik denk dat de VVD redelijk handig is in het overleg wat ze doen. Ze laten eerst zien dat er een wil is om samen te werken met GL, vervolgens komen ze er niet uit omdat GL toch echt wel op een andere lijn zit en vervolgens wordt het gewoon VVD-CDA-D66-CU.
Mooi samengevat, de kans dat GL er uiteindelijk bij komt acht ik ook klein, natuurlijk moet je voor je stemmers laten overkomen alsof je alle opties open houdt.
VVd heeft al bewezen dat ze goed kunnen onderhandelen, ik wel dat ze goed de tijd nemen om zoveel mogelijk van de eigen standpunten erdoor te krijgen.
-
@Jip-Huijs_NL Ben benieuwd of dat wel doorgaat hoor, CU maakt van dat hele hulp bij beëindigen van je leven nogal een punt. Vind het daarnaast belachelijk dat Klaver een "progressief" kabinet wil.
-
@hap-slik-weg_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@Jip-Huijs_NL Ben benieuwd of dat wel doorgaat hoor, CU maakt van dat hele hulp bij beëindigen van je leven nogal een punt. Vind het daarnaast belachelijk dat Klaver een "progressief" kabinet wil.
Tja, zijn wel meer dingen hierbij. Denk dat de kans iig groter is dat zij er samen uitkomen dan dat GL er met de andere drie uitkomt.
Het progressieve kabinet zie ik eigenlijk niet zo snel gebeurden, ben benieuwd naar de ontwikkelingen.
-
@Jip-Huijs_NL Klopt, maar zou wel een "slechte" ontwikkeling zijn in mijn ogen. Ik vind het alleen al belachelijk om het voor te stellen het zijn echt 6/7 partijen ga daar maar een regeerakkoord mee vormen lol.
-
Dat wordt helemaal niks met 6/7 partijen, dat willen D66 en CDA volgens mij ook niet.
Denk dat Nederland daar ook niet blij van wordt -
@hap-slik-weg_NL Hoezo is dat belachelijk? Is vanuit GroenLinks-perspectief juist volkomen logisch om een progressief kabinet te willen. Een kabinet met de VVD erbij gaat voor GroenLinks nooit werken.
-
@Suiz-Luárez_NL Zou het graag willen, maar er is geen mandaat voor. De kiezer heeft progressivisme niet omarmd, maar eerder afgewezen
-
@DominicM_NL Ja het gaat gewoon niet, maar logisch dat het zijn voorkeur heeft in de beginfase van de formatie