Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
Pieter Omtzigt zegt in een interview dat Turkije elke maand nog 2 miljoen euro van de EU krijgt voor het verbeteren van gevangenissen. Zou wel heel idioot zijn als dat waar is...
-
@timeenennaam_NL tja dat zal vast wel te maken hebben met deals mbt toetreding tot de EU.
-
@hap-slik-weg_NL Nja het minimumloon is 18.600 dus niet niemand. Maar 15k zou wel een goed bezig zijn indd
-
@Kagchelland_NL Hmm ja zag net ook dat modaal op 37k ligt, had het wat lager verwacht.
-
bezig = begin ofcourse
-
@Kagchelland_NL joh
-
@hap-slik-weg_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@Kagchelland_NL Hmm ja zag net ook dat modaal op 37k ligt, had het wat lager verwacht.
Dat is €3085/maand per gezin toch?
Niet echt heel veel als je het zo ziet eigenlijk. Niet het gemiddelde toch? Ik dacht het inkomen dat het meest voorkomt ofzo -
-
Wilders kilde dit debat echt met die opmerking van Klaver als minister van immigratie #lol
-
@Kagchelland_NL heerlijk dit, zie je maar weer wat voor verstand die lui hebben, sowieso vind ik mensen die voor alles maae demonstreren klootjesvolk. Het lijkt net als die mensen geen werk of leven hebben.
-
@MartijnFC_NL of* kutnederlander
-
@hap-slik-weg_NL shit het spijt me.
-
@hap-slik-weg_NL hieruit maak ik op dat jij jezelf geen Nederlander voelt?
-
@Suiz-Luárez_NL mag je doen, voel mij prima Nederlander.
-
@hap-slik-weg_NL Waarom scheld je dan met kutnederlander
-
@Suiz-Luárez_NL ik ben toch ook een kutnederlander?
-
@MartijnFC_NL Kan zo zijn, maar dat woord is voor mij tekenend voor de falende integratie. Als Nederlanders met een migratieachtergrond zich afzetten van 'de Nederlanders' dan betekent dat dat ze zich geen Nederlander voelen.
-
@Suiz-Luárez_NL omdat het vaak de Hollanders zijn met een taalgebrek die het hardst schreeuwen om Geert "#hoedan" Wilders en ik daar best wel slecht tegen kan. Daarnaast doet een maatje van mij het ook altijd verkeerd dus ben redelijk triggered op de als/of mistake. Ohja en bokjes.
-
@hap-slik-weg_NL Nu doe je hetzelfde nog een keer. Er zijn inderdaad mensen die vallen voor de schreeuwteksten van Wilders, maar je zou daar ook boven kunnen staan en niet in de slachtofferrol kunnen kruipen. Het probleem van mislukte integratie is gewoon aanwezig.