Scorito: OSM Eredivisie 2018/2019
-
Beste Voetballiefhebber,
Aangezien vorig seizoen 'OSM Eredivisie' vrij populair was, leek het me leuk om het dit jaar ook weer eens te proberen op Scorito. En natuurlijk is iedereen van harte welkom (weer) mee te doen aan dit leuke spel!
De inschrijving van de poule begint op 12 juni, maar voor die tijd wou ik vast inventariseren wie er mee willen doen. Tegen die tijd volgt verdere info. Dus wil jij dit seizoen een leuke nieuwe uitdaging? Meld je dan alvast hieronder aan en ik zorg ervoor dat we een gezellige OSM Eredivisie 2018/2019-poule gaan krijgen!
Speluitleg (seizoen 2018/2019; misschien dat de regels nog wijzigen):
Je krijgt en fictief bedrag van 52 miljoen. Je mag hier 18 eredivisie spelers van kopen.
Per ronde (elke speelronde in de Eredivisie) maak je jouw basisopstelling.
Er zal hieronder nog een link geplaatst worden met de uitleg van het spel.Heb je nog geen Scorito-account?
Een account aanmaken is zo gebeurd:
https://www.scorito.com/ -> Registreren -> Email en WW invoeren -> Bevestigen -> Klaar!Graag hieronder aangeven als je mee wilt doen, kopieer alleen deze lijst verder a.u.b. Vermeld a.u.b. je OSM-naam en je naam die je gebruikt op Scorito:
- Blackfeet / EnzoThomassen
Etc.
-
Voor degenen die geïnteresseerd zijn en zich willen aanmelden voor de poule. Bij deze de link naar de uitnodiging: https://www.scorito.com/topcoach/topcoach-2018-2019/osm-eredivisie-2018-2019?code=9c6c649e-0d59-4d67-9e1c-127386413f31
-
- killing spread / killing sprea
etc.
-
- killing spread / killing sprea
3.Pondboy / Koirac
etc.
-
- killing spread / killing spread
- Pondboy / Koirac
- peter osm master
etc.
-
- Blackfeet / EnzoThomasson
- Pondboy / Koirac
- peter osm master
- Jeffrey Latte
etc.
-
@blackfeet_nl said in Scorito: OSM Eredivisie 2018/2019:
Ben nog even aan het uitzoeken hoe ik jullie kan uitnodigen. Het is het handigst om zelf op bovenstaande link te klikken en te kiezen voor 'Doe mee'.
Hopelijk komen er nog wat meer aanmeldingen -
- Blackfeet / EnzoThomasson
- Pondboy / Koirac
- peter osm master
- Jeffrey Latte
- PP en Jan Jaap / The Amazing One
etc.
-
Ben nog even aan het uitzoeken hoe ik jullie kan uitnodigen. Het is het handigst om zelf op bovenstaande link te klikken en te kiezen voor 'Doe mee'.
Hopelijk komen er nog wat meer aanmeldingenIk heb mij aangemeld!
-
A touch of magic/Urukwai
Ben wel geen superkenner van het Nederlandse voetbal;