GB begint serieus te overdrijven
-
Ik weet niet of we hier iets kunnen tegen doen, maar dit spel, die wij allemaal zo graag spelen wordt gewoonweg kapot gemaakt.
CB's worden gewonnen door diegene die de meeste BC spenderen, normale competities worden kapot gemaakt door 1 of andere pipo die er misschien 100 euro tegenaan gooit om toch maar 1 beker te hebben op z'n palmares, nu komt GB opzetten met een "verkoop direct" mogelijkheid.
Wat is het volgende, misschien pakketjes maken waarin spelers als messi, rondaldo en neymar meteen aan je team zal worden toegevoegd of dat je de competitie kan starten met 12 punten voorsprong?
GB maakt voor velen het spelplezier kapot door hun belachelijke acties en ik vind dat we dat toch eens moeten duidelijk maken.
-
GB luistert toch niet naar de feedback vanuit de community.
-
Ik vind dit een goed punt van wooper, hier zal gb ook eens over na moeten gaan denken het einde raakt zoek en jan met de pet die het spelletje graag wil spelen zal verdwijnen naar de achtergrond, waardoor het spelletje minder aantrekkelijk zal worden en er ook veel managers zullen verdwijnen is mijn mening.
-
Klopt @peter-osm-master_NL. Velen zijn ook nog maar studenten of schoolgaande. Die zullen het snel opgeven.
In plaats van zinloze updates te doen zou GB beter luisteren naar spelers die dit spel spelen. Appie van KL heeft al meermaals gevraagd om een keuzelijst in te voeren zodat je je tackiek niet telkens opnieuw moet instellen, dat zou nu bijvoorbeeld een goede update zijn.
GB leeft van onze BC, dan vind ik dat ze moeten luisteren naar onze mening.
-
- dit nog maar een test. Het nog helemaal geen zekerheid dat dit er gaat komen.
- Als het komt, dan wordt het een geavanceerde optie en kan dus uit gezet worden.
- Als je dit met BC kan doen, dan zal het aantal BC dat je hiervoor moet betalen behoorlijk hoog liggen. Dit zal de meeste managers wel afschrikken denk ik. Er is ook een test gaande met een percentage van het clubgeld, dus misschien gaan ze die optie wel hanteren.
-
@fc-eddie_nl dankjewel voor de feedback, als het uitgezet kan worden is het geen probleem
-
@fc-eddie_nl Die laatste optie met het percentage van het clubgeld zie ik wel goed komen. Bedankt voor de duidelijkheid.
-
@fc-eddie_nl Ook weer lachwekkend dit. Want als je geavanceerde opties uit zet in je competitie ben je verplicht om in een gesloten competitie te spelen en managers zelf uit te nodigen !!!
-
Achja. We zijn het gewoon.
-
Meteen de stekker eruit als mijn gratis coins eenmaal op zijn.
-
@youtube_nl said in GB begint serieus te overdrijven:
@fc-eddie_nl Ook weer lachwekkend dit. Want als je geavanceerde opties uit zet in je competitie ben je verplicht om in een gesloten competitie te spelen en managers zelf uit te nodigen !!!
+veel!
Vind dat sowieso al belachelijk. En dan wordt op het forum als argument gebruikt dat het grootste gedeelte van de spelers in competeties speelt zonder geavanceerde opties. NO SHIT! We moeten wel. Alle competities (met of zonder geavanceerde opties) zouden open moeten zijn, tenzij dat er echt voor gekozen is om deze gesloten te houden. Bij het bekijken van de teams in de competitie zou een weergave moeten zijn met welke opties aan en uit staan.
-
hoeveel heb je er nog?
-
@timeenennaam_nl said in GB begint serieus te overdrijven:
Meteen de stekker eruit als mijn gratis coins eenmaal op zijn.
godver zitten we nog 4 jaar aan je vast
-
@buitenom263
7,5k