Openstellen competities met geavanceerde instellingen
-
Momenteel is een competitie met al 1 aangepaste instelling direct een gesloten competitie. Vervolgens wordt op het forum als argument gebruikt dat het grootste gedeelte van de mensen die OSM spelen, spelen zonder geavaneerde instellingen. Niet echt opmerkelijk te noemen, aangezien we zo ongeveer gedwongen worden om dat te doen.
Graag zie ik dan ook dat alle competities, met of zonder geavanceerde instellingen standaard toegankelijk zijn voor iedereen. Tenzij er zelf voor is gekozen om de competitie gesloten te houden (denk aan crewcompetities, crewcups, vriendencompetities etc).
Hoe weet je dan vooraf of er geavanceerde instellingen zijn gebruikt? Zie als voorbeeld onderstaande screen:
In een competitie waar geen geavanceerde instellingen zijn gebruikt zou je dit volledig weg kunnen laten. Daar waar wel instellingen zijn gebruikt om dingen uit te zetten, zou je ook alleen die punten kunnen weergeven. Iets in de zin van:
-
Ziet er goed uit. Ik ben het ermee eens, maar waarschijnlijk omdat Gamebasics daar geen tot weinig inkomsten uit haalt (bosscoins) zullen ze dit niet meteen gaan aanpassen.
-
Ik ben ook voor! Een gesloten competitie trekt amper spelers!
-
Ziet er prima uit.
-
hier is nog iemand voor, goed idee timo!
-
Bijna een week geleden gepost, enige input vanuit moderators of GB? @Harry-Poon
-
Dit zal helaas nooit gaan gebeuren. Gamebasics heeft bewust de keuze gemaakt om deze competities volledig gesloten te maken en niet in de lijst met lopende competities te plaatsen (bij het teamkeuze scherm).