Lege opstelling in de app
-
Vroeger kon je altijd je telefoon schudden om je opstelling leeg te maken. Ik zou dat graag terug willen zien, of in ieder geval een manier om je opstelling leeg te maken. Of zie ik iets over het hoofd?
Gr
-
@tomruitenbeek_nl said in Lege opstelling in de app:
Vroeger kon je altijd je telefoon schudden om je opstelling leeg te maken. Ik zou dat graag terug willen zien, of in ieder geval een manier om je opstelling leeg te maken. Of zie ik iets over het hoofd?
Gr
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord, dat als je de telefoon hard genoeg op de grond gooit, de opstelling vanzelf leeg gaat.
-
@de-boterbloemen_nl Zeker van GB zelf
-
Met zo'n banner kan je het wel schudden Tom... @tomruitenbeek_NL
-
@furrax_nl said in Lege opstelling in de app:
Met zo'n banner kan je het wel schudden Tom... @tomruitenbeek_NL
Het werkt wel, je hebt hem niet meer...........
Ik zeg Tom voor president!
-
In de iOS app is het dacht ik wel mogelijk om je hele opstelling in één keer leeg te maken. Via Android kan je alleen op het 'prullenbak' icoontje tikken waarna een kruisje bij elke speler komt te staan en je één voor één de spelers kan weghalen.
-
@fc-eddie_nl hoe doe je dit dan precies op iOS? Vraag me ook al lang af of dit bestaat maar vind het niet
-
Ik heb me vergist. Ook op iOS kan je niet in één keer je opstelling wissen. Je kan wel 2 seconden op een van de spelers drukken, waarna er bij elke speler een kruisje komt. Via die weg kan je dan elke speler weghalen.
-
Er zijn geen plannen om het in één keer wissen van je opstelling mogelijk te maken. We zullen het dus moeten doen met de optie die iOS en Android nu hebben voor het wissen van je opstelling.