TL Filteren op nationaliteit
-
Aangezien we nu lekker bezig zijn met nationaliteitsbonus, lijkt het me wel een fijn idee om de transferlijst ook op nationaliteit te kunnen sorteren in de "standaardview". Opinies hierover?
Groetjes!
-
Ik ben fan..
En ik zou ook de scoutlijst (kan ook gewoon in de app) onderdeel willen maken van de game, zodat je beetje overzicht hebt van de scout-opties. -
This post is deleted! -
Scoutlijst vind ik niet.
Moet ook niet te gemakkelijk gemaakt worden
-
@a-touch-of-magic_nl said in TL Filteren op nationaliteit:
Scoutlijst vind ik niet.
Tuurlijk, waarom zou je makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
-
This post is deleted! -
@de-boterbloemen_nl said in TL Filteren op nationaliteit:
Scoutlijst vind ik niet.
Ik vind dit persoonlijk alleen nog meer in het voordeel van diegene die veel bosscoins kunnen en willen besteden.
Zelf weten welke spelers je kan scouten om je ploeg te versterken is nog een factor die je een klein voordeeltje kan geven.
Ook in de crewcup vind ik het leuk om zelf een land te kunnen kiezen waar niet iedereen zomaar op scout.
Waarom zou je dit op een schoteltje moeten aanbieden?
-
@de-boterbloemen_nl said in TL Filteren op nationaliteit:
Scoutlijst vind ik niet.
Ik vind dit persoonlijk alleen nog meer in het voordeel van diegene die veel bosscoins kunnen en willen besteden.
Zelf weten welke spelers je kan scouten om je ploeg te versterken is nog een factor die je een klein voordeeltje kan geven.
Ook in de crewcup vind ik het leuk om zelf een land te kunnen kiezen waar niet iedereen zomaar op scout.
Waarom zou je dit op een schoteltje moeten aanbieden?
Hij wil alleen maar dat je het op een andere manier kan zien, wat heeft dat met bc besteden te maken?
-
Je mag ook verder lezen dan de 1e zin hoor.
En mijn reactie was op het voorstel van de scoutlijst als dat nog niet duidelijk genoeg was.
-
Naast een TL filter kan natuurlijk een scoutfilter ook een idee zijn voor GB. Echter vind ik het speurwerk wat we nu moeten doen ook wel wat hebben, dus ik ben neutraal betreffende een scout filter.
-
Ik heb deze suggesties nu doorgegeven aan Gamebasics. Excuses voor de late reactie!