Zoeken in 'Competitieoverzicht'
-
Goedenavond,
Een hele tijd geleden is de OSM-Scoutlijst weggehaald waardoor het 'scouten' van spelers een stuk lastiger is geworden.
Wanneer ik op de laptop naar spelers zoek doe ik dat onder 'Community' en vervolgens 'Competitieoverzicht', is het mogelijk om de grotere competities daar bovenaan te zetten om erna de overige competities alfabetisch weer te geven? Momenteel staan alle competities alfabetisch. Het zou een hoop tijd schelen in het zoeken van een bepaalde speler.
Ook een zoekfunctie naar speler of club zou wat mij betreft een toegevoegde waarde kunnen zijn
Mvg![alt text](image url)
-
Elke browser heeft standaard een zoekfunctie geïntegreerd. Daarvoor hoef je alleen maar Ctrl + F te gebruiken. Type vervolgens de naam van het land in (de eerste paar letters zijn al voldoende) en het scherm gaat direct daar naar toe. Het lijkt mij dus niet echt nodig om de landen van de top competities bovenaan te hebben staan. Eenmaal het land aangeklikt, kan je dezelfde methode gebruiken voor het zoeken naar een club.
Een zoekfunctie voor spelers is eigenlijk hetzelfde als de scoutlijst. De scoutlijst was weggehaald voor een reden, dus ik verwacht eigenlijk niet dat ze dit weer opnieuw gaan inbouwen.