Feedback wanted: Champions Cup-idee
-
Wat is er zo speciaal aan de knock-out fase? Dat is toch gewoon hetzelfde als de beker in de reguliere competitie, alleen dan alle wedstrijden achter elkaar? Ik denk dat het pas speciaal wordt als je inderdaad groepsfase en knock-out fase aan elkaar koppelt.
Wordt dit een competitie met transfers? En neem je je verbeterde team (door training, etc.) straks mee van de groepsfase naar de knock-out fase?
Als er transfers zijn, dan zou het leuk zijn als er per winstpartij bergen geld binnen stromen, precies zoals in de echte CL. Zonder transfers heb je niet veel aan je geld.
Doelstelling lijkt me 1 of 2 (twee teams met 1, twee teams met 2). Ieder team heeft toch als doelstelling om door te gaan. Of misschien DS3 voor de zwakkere teams (doorstromen naar EL).
-
Hoe komt deze Knock-out? Er zijn 8 losse competities gemaakt.
-
Het is wel een tof idee, en daar ga ik zeker gebruik van maken. Alleen vindt ik 4 dagen voorbereiding te veel voor een competitie van 6 dagen, 2 is voldoende
-
Is dit een individueel evenement of speel je in een team/crewverband?
-
Hier kan je toch gewoon het oude BCS principe op loslaten?
-
@vinnievuik_nl said in Feedback wanted: Champions Cup-idee:
Wat is er zo speciaal aan de knock-out fase? Dat is toch gewoon hetzelfde als de beker in de reguliere competitie, alleen dan alle wedstrijden achter elkaar? Ik denk dat het pas speciaal wordt als je inderdaad groepsfase en knock-out fase aan elkaar koppelt.
We pakken het in stapjes op, zodat we op elk moment om feedback kunnen vragen en dit gelijk kunnen meenemen. Daarnaast is het technisch nogal ingrijpend. Vandaar dat we het in fases doen.
Wordt dit een competitie met transfers? En neem je je verbeterde team (door training, etc.) straks mee van de groepsfase naar de knock-out fase?
Wat zou jij willen?
-
@GalipCaliskan1907 Wat vind je van mijn voorstel?
@yassin-mansousri_nl said in Feedback wanted: Champions Cup-idee:
Het is wel een tof idee, en daar ga ik zeker gebruik van maken. Alleen vindt ik 4 dagen voorbereiding te veel voor een competitie van 6 dagen, 2 is voldoende
-
Het is we een tof idee, en daar ga ik zeker gebruik van maken. Alleen vindt ik 4 dagen voorbereiding te veel voor een competitie van 6 dagen, 2 is genoeg
verbetering
-
Het ziet er wel gek uit dat je in 100% van je wedstrijden een trainingskamp kan inzetten
-
Nieuwe update:
"In order to build OSM Champions Cup how we want for our users we decided to split the work into playable peaces.
This means that users can play each part much sooner VS build and release OSM CC in one BIG BAM.
This way we can test the game modes, collect data and collet feedback more often for those playable parts at the same time that we are developing. We need all that data to work towards one goal. “Create a awesome Champions Cup experience in OSM”.The first chapter is OSM KnockOut.
In OSM KnockOut you compete against 16-32 teams.
Rules are very easy. You win you stay. You lose, you are OUT. Bye Bye, Ciao, TryAgain.
This KnockOut mode is a tournament with a very short duration of max 4 MatchDays.The good news
OSM KnockOut will be released very shortly as a event called “ManagerKnockOut”.The second Chapter is Groupstage.
Multiple groups in one league
We are not sure if this will be playable as a stand alone mode or that we will connect 1+2= Chapter 3.The Thirth Chapter is Groupstage + KnockOut (a.k.a. Tournament mode)
This mode will be called OSM Cup. In this mode you compete for the OSM Cup trophy.
Starting with 8 groups of 4 teams. Group A to H. Best teams go to the KnockOut fase. Playing by the OSM Rules.Final Chapter (End goal)
Final Part 1
Champions Cup - Pick one of the best 32 teams of last season and play OSM CC.
Playing by the official rules.Final Part 2
Multi Season Champions Cup - Bring your current star team to victory and get qualified for the Ultimate OSM CC experience. Compete against other star team OSM managers for Eternal Glory."