De OSM Prijzenleague
-
@lucasveld_nl
Hoeveel keiharde bosscoins je uitgeeft, mn beste -
@the-best-manager-in-the-world_nl Voor namen hoef je het niet ver te zoeken.
-
@harry-poon Heb een vraag over prijs nr2: Wordt dit voor de belgische spelers een shirt van het favoriete Pro League Team?
-
@killing-spread_nl said in De OSM Prijzenleague:
@harry-poon Heb een vraag over prijs nr2: Wordt dit voor de belgische spelers een shirt van het favoriete Pro League Team?
Yes!
-
Hoeveel kanshebbende competities zijn er op dit moment?
-
@l-r-van-kessel_nl
Gemiddeld 600 per server, dus ruwweg 4800. Die prijs hark je dus zo wel binnen. -
@furrax_nl
The best manager in Mercury, Venus, Mars, Jupiter, Saturn, Uranus, Neptune, Planet Nine, HIP 65426b etc? -
600 leagues per server met 8 managers welke tijdens de periode van start gegaan zijn?
Ik vermoed dat we er dan ipv 4800 eerder maar 900 hebben die eraan voldoen.. -
@l-r-van-kessel_nl
Heb ik niet naar gekeken, misschien dat een kwart daar aan voldoet. Zie wel dat het gemiddeld aantal managers op de meeste servers 7 is. -
@timeenennaam_nl De dikste manager, de lelijkste, noem maar op.
-
Toch ben ik nog benieuwd naar een antwoord op bovenstaande vraag. Hoeveel kanshebbende competities zijn er in totaal (al afgelopen) en lopen er nog door?
-
Sorry voor de late reactie. Ik ben helaas zelf niet meer actief als community manager bij OSM (kun je hier meer over lezen). Voor dit soort zaken kun je altijd @GalipCaliskan1907 taggen.
Er hebben 26.000 managers een club gekozen in de Prijzenleague. We mikken op woensdag om bekend te maken wie er gewonnen heeft. Er lopen nog enkele competities door tot die tijd.
-
@harry-poon Succes bij GroenLinks!!!
-
Er hebben 26.000 managers een team gekozen, zijn dit 26.000 managers die in een volle competitie met 8 managers hebben gespeeld of allemaal bij elkaar? Dat zijn 3.250 competities die helemaal vol waren, klinkt als een zeer hoog aantal en niet erg gebruikelijk als je de laatste tijd naar de invulling van competities kijkt.
Aangezien er een aantal voorwaarden zijn gesteld namelijk.
Het is vandaag woensdag, echter zijn de competities die op de laatste dag gestart zijn pas volledig afgesloten na de simulatie van vandaag (Hiermee doel ik op dat de laatste speeldag gisteren is geweest en vandaag de competitie overgaat in een nieuwe competitie.)
-
Dus de winnaar zal vandaag bekend worden of zijn die al bekend ?
Mijn competitie zal vanavond weg zijn gisteren laatste speeldag gehad. -
De OSM Prijzenleague is ten einde gekomen! Ruim 26.000 Nederlanders en Belgen hebben gestreden om de prijzen en de eer!
We willen iedereen bedanken die heeft meegedaan. Hieronder de managernamen van de grote prijswinnaars:De nummers 1: zij winnen een voetbalreis naar Dortmund, mede mogelijk gemaakt door Voetbaltrips.com:
- Badmeesters
- Emälkay
- Joaquím Reyes
- Jordinho875
- Jordyamg1908
- Krampcj
- Lijntje23
- Oomessii
De nummers 2: zij winnen allemaal een voetbalshirt naar keuze:
- FRHooli21S3
- vvvvvstrijen
- WEISSSCF
- Mister Tack
- Totti_15
- ijzertje93
- ferdyvaneijsden
- FC Tapuit
De Nummers 3: zij winnen het OSM verrassingspakket met onder meer OSM shirts en Doerak knuffels:
- Theseus
- bartje-92
- sdeisje
- ruben907
- stephanvos7
- timojb
- jorenvo
- Frankiee de Boer
Verder hebben een aantal andere managers nog Boss Coin pakketten gewonnen, met hen is ook contact opgenomen!