• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Raadplegen selectiewaardes

OSM: Het Spel
    3
    3
    465
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • DasFenêtre_NL
      DasFenêtre_NL last edited by

Beste managers,

Zojuist ben ik via de website ijverig op zoek gegaan naar een overzicht van de selectiewaardes binnen mijn competitie in Zuid-Korea. Het gaat mij hierbij niet om de waardes bij aanvang van de competitie. Ben vooral benieuwd naar de selectiewaardes die ontstaan na aan- en verkopen. Een dergelijke ranglijst kan ik echter nergens vinden, terwijl dit overzicht wel te raadplegen is bij het spelen op de app. Klopt het dat deze ranglijst via de website niet aangeboden wordt of zie ik iets over het hoofd? Indien dit overzicht inderdaad niet te raadplegen is op de website, is er een mogelijkheid dat GB deze feature op (korte) termijn alsnog gaat invoeren?

Alvast bedankt! 👍

"It's not whether you get knocked down; it's whether you get up."

Thunderbolt Zeke_NL FC Eddie_NL 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • Thunderbolt Zeke_NL
        Thunderbolt Zeke_NL @DasFenêtre_NL last edited by

@dasfenêtre_nl Dit zou ik zelf ook erg tof vinden om te zien op de PC versie. Je kan wel de teamwaardes van elk team zien, maar alleen als je naar hun selectie gaat kijken, dus dan zou je alles zelf bij moeten houden

Nothing really important to tell, except for the fact that my real name is not Zeke
        alt text

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • FC Eddie_NL
          FC Eddie_NL Moderator NL @DasFenêtre_NL last edited by

@dasfenêtre_nl

Klopt. In de app vindt je de nodige statistieken die niet op de website worden getoond. De selectiewaardes is daar een van.
          Deze suggestie is al eens bij GB neergelegd, dus hopelijk dat deze statistieken in de toekomst ook naar de website komen.

1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • 1 / 1
          • First post
            Last post