-
Beste OSM Team,
Sinds vandaag is mijn prijzenkast opeens geglitched. Er zijn kampioenschappen van bijvoorbeeld Tottenham, Southampton en Napoli spontaan uit mijn prijzenkast verdwenen. Ook andere seizoenen waarbij ik alleen de DS en/of beker behaald had zijn zomaar weg. Mijn wereldoverheersing is geslonken van 9% naar 7% en ik heb nu nog maar 20 seizoenen uitgespeeld terwijl dit minimaal het dubbele hoort te zijn. Weten jullie misschien waarom er uit het niets seizoensresultaten uit je account verdwijnen?
-
Volgens mij zijn zelfs alle prijzen die ik met mijn [S1], [S2] en [S3] behaald heb verdwenen.
-
Meerdere topics zijn hier al over geopend. Het volgende antwoord is op het world gedeelte van het forum geplaatst:
Hi, welcome.
This is a collateral damage of an implementation we did this morning, it will be fixed by the end of the week for all users.Einde van de week is het probleem dus opgelost.
-
Bedankt Joost. Op het wereldwijde forum had ik nog niet gekeken en hier op het NL forum kon ik er geen topic over vinden dus vandaar dat ik een nieuw topic geopend heb. Als Gamebasics er al mee bezig is weet ik voldoende.
-
Ik ben nu ook opgelucht, want ons crew maakte ook zorgen. Mijn Wereldoverheersing was 99% en nu 62% Gelukkig wordt dit opgepakt
-
@joost-sœter_nl said in OSM Prijzenkast geglitched:
Meerdere topics zijn hier al over geopend. Het volgende antwoord is op het world gedeelte van het forum geplaatst:
Hi, welcome.
This is a collateral damage of an implementation we did this morning, it will be fixed by the end of the week for all users.Einde van de week is het probleem dus opgelost.
Bedankt Joost.