Facebook-achievements
-
Aangezien in het achievement-ideeëntopic nooit iets wordt gepost stel ik hierbij een idee voor.
De achievements "Verbonden" en "Kameraden" zouden verwijderd moeten worden, omdat deze niets met OSM te maken hebben. Je kan naar mijn mening managers niet verplichten om een Facebook-account hebben om alle achievements te kunnen behalen.
Ik probeer alle achievements te behalen, maar voor Kameraden zal dit nooit lukken. Aangezien ik in het verleden een (inactief) Facebook-account heb gehad, heb ik "Verbonden" nog wel behaald, maar Kameraden is dus al een onmogelijke opgave en dit vind ik jammer van het spel, want achievements horen betrekking te hebben op OSM en niet op andere websites...
-
Dat topic is er niet voor niets. Zo houden we alle suggesties over nieuwe achievements in één topic.
Dat niet iedereen Facebook heeft is nou niet echt een reden om deze achievements te verwijderen. Het is trouwens ook nooit de intentie geweest van Gamebasics dat elke gebruiker elke achievement moet behalen. Deze achievements zijn verder ook gewoon een manier om extra managers in OSM te krijgen.