Onderhandelingen worden niet geladen?
-
Telkens als ik naar onderhandelingen wil om aanbiedingen op spelers te bekijken in internet explorer loopt het spel vast en gaat het door naar errorpagina...
Hoe komt dit? Wat doe ik eraan? -
Heb je een soms een screenshot? Heb je hetzelfde probleem in google chrome?
-
Misschien ook een kleine tip. Het hangt natuurlijk ook af van je persoonlijke voorkeuren maar ik heb serieus al jaren IE aan de kant gezet. Overgeschakeld naar Mozilla Firefox & nadien Google Chrome. Je kan altijd problemen tegengekomen maar vermijd de IE-browser.
-
Is dit in tussentijd al opgelost?
-
@furrax_nl said in Onderhandelingen worden niet geladen?:
Misschien ook een kleine tip. Het hangt natuurlijk ook af van je persoonlijke voorkeuren maar ik heb serieus al jaren IE aan de kant gezet. Overgeschakeld naar Mozilla Firefox & nadien Google Chrome. Je kan altijd problemen tegengekomen maar vermijd de IE-browser.
Hij heeft geen andere browser op het moment,
-
@wooper_nl
Hier is wat ik zie als ik op 'onderhandelingen' klik
-
Zou u het screentje opnieuw kunnen posten?
-
@roebe95_nl
Dit dus...En dit i de pagina waar ik naar doorgestuurd wordt nadat hij dus is vastgelopen op de onderhalelingenpagina:
-
@furrax_nl
Ik speel OSM vooral vanaf het werk, en daar werkt het met machtigingen en screening voor je iets dowload dus kan geen andere browser op de pc zetten...
-
Even je cache en de cookies verwijderen. Als dit niet lukt, proberen via de app of een andere browser
-
@wooper_nl Cookies en cache verwijderen heeft niet geholpen.. Zal het maar via de app doen dan...