Bosscoins
-
Goedenavond,
Misschien is het een bewuste keuze geweest van OSM, om voor oefenwedstrijd maarliefst 4 bosscoins te vragen. Echter vind ik dit niet heel sociaal/fair van GameBasics.
Vooral doordat er tegenwoordig steeds meer '' Weekend Evenementen '' zijn waardoor je door het spelen van een oefenwedstrijd meer trainingsprogressie krijgt, echter is hierbij de manager die niet investeert in bosscoins zwaar de sjaak.
Is het soms een idee, om het idee van bosscoins iets in te korter.
Ik heb hierbij het volgende idee, je betaald niet meer met bosscoins maar met geld (Nee, geen echt geld, het geld van OSM dat je verdiend d.m.v. sponsordeals en transfers etc.Denk hierbij aan de volgende dingen:
- Scouting
- Dokter versnellen
- Oefenwedstrijden spelen
- Training versnellen.
- Trainingskamp / Besloten Training.
Bovenstaande wordt dan allemaal berekend met een bepaald geld bedrag, hierdoor hebben managers die geen honderden euro's in OSM spelen, toch een eerlijke kans om kampioen te worden van de competitie.
De bosscoins zouden dan alleen nog maar gebruikt kunnen worden bij:
- Het aanmaken van een competitie.
- Extra trainingskampen zoals vroeger ( Een manager mag bijvoorbeeld maximaal 4 keer een trainingskamp gebruiken, maar door middel van bosscoins kun je er 2 bijkopen )
- Een speler verkopen, als je snel geld nodigt hebt.
Ik zie graag jullie reactie tegemoet. Plus en minpunten hoor ik graag.
Met vriendelijke groet,
Patrick -
Dit zal nooit gaan gebeuren. Er zijn meerdere reden dat het afkopen van timers Bosscoins kost. Gamebasics is een bedrijf dat winst moet maken om te blijven bestaan. Zonder winst, dus ook geen OSM. Als al die zaken die je opnoemt zou kunnen betalen door middel van je clubgeld, blijft er dus weinig mogelijkheden over voor Gamebasics om geld te genereren.
Daarnaast kan je ook gewoon in een competitie spelen waar timers afkopen, clubkas compensatie etc. uit staat. Dan hoef je ook niet bang te zijn dat er managers in je competitie zitten, die minder moeite hebben om Bosscoins te betalen voor dit soort dingen.
En als je dit al met clubgeld zou kunnen betalen, dan zou je er miljoenen voor moeten neertellen. Anders is het veel te simpel om die timers af te kopen.
En wat is nou 4 Bosscoins voor een oefenwedstrijd? Na drie oefenwedstrijden daalt de progressie gigantisch, dus met 4 clubs zou je 48 Bosscoins per dag kwijt zijn aan oefenwedstrijden. Je kunt dit aanvullen door achievements, einde van het seizoen-bonus en de aanbiedingen vanuit de 'Gratis Bosscoins' tab, als je niet wilt betalen voor Bosscoins.
Er zijn dus meer dan genoeg redenen te bedenken waarom dit nooit zal gebeuren.