Discussietopic CK 2019
-
Wedstrijd 16 is van start! Alle deelnemers hebben op hetzelfde tijdstip een uitnodiging gekregen, 9 tabbladen open zetten en gaan! xD
-
Wedstrijd 9 ook! en we zitten al bijna vol.. succes iedereen!
-
Iedereen zit erin. Succes.
-
Voor match 4 zijn ook alle uitnodigingen de deur uit!
-
Fc Voetsiebal vs Goal Diggers is ook op tijd los gegaan! Iedereen op tijd invite gehad...
-
Waarom werkt dat uitnodigen via je vriendenlijst niet goed?
-
@timeenennaam_nl Geen problemen mee gehad.
-
@timeenennaam_nl Bij ons ook geen problemen mee gehad
-
@timeenennaam_nl Ik moest ook iemand opnieuw uitnodigen en iemand was al uitgenodigd zonder dat ik een invite gestuurd had.
-
Weet niet hoe ik een afbeelding doe plaatsen maar crew 8 heeft 1 speler verkocht voor 24.00 uur
Speler : Manzia
Van : SFC Opava
Naar : Chikhura Sanckhere
Voor : 2,2 miljoen
Tijd : 22.53 uur -
Ook hier vanuit crew 8 moet ik melden dat een andere manager dan buiten de line-up van legendz zich heeft gemeld om in de competitie te komen.
Of ik ben ergens overgekeken?
-
@alfonzso_nl192 welke manager mag dat dan zij ?
-
@alfonzso_nl192 Klopt niet. OSM Legendz heeft de correcte spelers in de competitie.
-
@joost-sœter_nl
Had twee managers die uitgenodigd waren, maar geen invite hadden ontvangen. -
@wooper_NL een speler van Feyenoord Legioen heeft WIT Georgia gepakt, terwijl die voor ons zou moeten zijn. Hoe werkt dat, wordt hij gekickt?
-
@timeenennaam_nl Is dit dezelfde DS als die van jullie?
-
@wooper_NL Ja
-
@timeenennaam_nl Gewoon het ander team nemen + strafpunten voor de crew waar je tegen speelt + een screentje maken en posten.
-
@wooper_nl ja uiteindelijk toch, had aanvraag van een ousman3855 (nummers weet ik niet juist) aangekregen gisteren. Was vreemd
Maar die zit er uiteindelijk niet in