Discussietopic CK 2019
-
het volgende heb je verkeerd begrepen: "Ik quote je dus omdat ik het wel eens ben met het systeem, en ik het een beetje zwak vind dat mensen pas nadien hun frustraties kenbaar maken en niet voor het CK van start gaat waar ze toch op vrijwillige basis aan deelnemen."
je zegt ook "Als je op voorhand weet wat voor systeem er wordt gespeeld met sterke en zwakke crews kan je toch op dat moment beslissen of je al dan niet meedoet?"@timeenennaam_NL zegt net "Ik had gewoon van tevoren beter moeten opletten"
Hiermee bedoelt hij dus dat als hij het op voorhand had gezien, hij dat ook wel op voorhand had kunnen aankaarten en eventueel toen al had besloten om niet mee te doen... Hij wist het dus niet op voorhand (hij had het kunnen weten maar had niet goed opgelet)...
Leg ik het zo goed uit @timeenennaam_NL ?
-
Ja, ik had me op voorhand inderdaad alleen verdiept in de regels en niet in het systeem (dacht dat dat schema gewoon voor de KO-fase was ofzo) en kwam er dus recent achter wat het behelst. Werd ook een beetje misleid door de post van joost-sœter op pagina 10, waar hij zei dat je 'alle drie de tegenstanders gewoon tegenkomt.'
-
@timeenennaam_nl said in Discussietopic CK 2019:
Werd ook een beetje misleid door de post van joost-sœter op pagina 10, waar hij zei dat je 'alle drie de tegenstanders gewoon tegenkomt.'
Precies...
-
Excuus dat mijn post een beetje verwarrend was. Zelf sta ik los van de organisatie van dit evenement en heb me dan ook niet zo erg in die regels verdiept. Vandaar dat ik in de veronderstelling was dat er een normaal poulesysteem werd gespeeld en was mijn opmerking niet correct. @timeenennaam_NL @Gilles-Brunelos_NL
-
Het is ook gewoon waanzin dat wij 2x tegen een crew spelen die een ronde bye is geweest waardoor ze allemaal 1 game bc hebben bespaard. Dit is nu zwaar te zien in onze wedstrijd tegen golden glory waar ze allemaal de ene na de andere speler scouten en voor maximaal doorverkopen. Volgende ronde tegen crew9 (voor 2e keer) zal het niet anders zijn denk ik gezien zy nu ook lekker uitzitten en bc opsparen. Zo is een rematch makkelyk gespeeld.
-
De organisatie heeft dit gekozen omdat het eens iets nieuw is. Dit systeem heeft z'n voordelen en z'n nadelen. Je kan er eeuwig over discussiëren, maar we gaan het systeem dit CK niet meer veranderen.
-
@gilles-brunelos_nl said in Discussietopic CK 2019:
Het is ook gewoon waanzin dat wij 2x tegen een crew spelen die een ronde bye is geweest waardoor ze allemaal 1 game bc hebben bespaard. Dit is nu zwaar te zien in onze wedstrijd tegen golden glory waar ze allemaal de ene na de andere speler scouten en voor maximaal doorverkopen. Volgende ronde tegen crew9 (voor 2e keer) zal het niet anders zijn denk ik gezien zy nu ook lekker uitzitten en bc opsparen. Zo is een rematch makkelyk gespeeld.
Het is wel heel lachwekkend dat je nu al zegt dat wij BC besparen, We spelen allemaal met 4 slots en daar hoort bc gebruiken ook bij. Niks bc besparing!
-
Gelieve alle eindstanden zo snel mogelijk te plaatsen, dan kunnen wij als organisatie weer snel aan de slag!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl kan iemand van de organisatie me de score sheet toesturen please? Kan per e-mail naar markvanvroonhoven@hotmail.com. Thanks!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Wanneer zullen de 3e battles starten?
-
@mark_van_v_nl ik weet niet of je nu de sheet hebt, maar als je die niet hebt raaf ik je aan om van de hele stand + Managerslijst screenshots te maken.
Het zal wel zonde zijn als jullie battle geen sheetuitslag kent. -
Later vandaag volgt er meer info
-
Excuses, vandaag, gister schoot er helaas wat tussen.
-
!!Officiele Mededeling!!
Start laatste poulewedstrijd: Maandag 22 juli. De competitie moet tussen 21:30 en 22:30 (CEST) worden aangemaakt.
Regels kunnen hier worden gevonden: https://forum.onlinesoccermanager.com/topic/43193/ck-2019-reglement-en-speelschema
-**-
De tweede ronde is ook weer voorbij gevlogen! Hierbij is duidelijk geworden welke 8 crews zich al hebben geplaatst voor de KO-Fase, namelijk:
- Imperium
- OSM Strikers Ultras
- Golden Glory
- Old Glory
- Same Vision
- Online Football Federation
- Goodfellas
- Looking for Silverware
In de laatste poulewedstrijd wordt bepaald welke 8 crews zich nog bij de KO-Fase gaan voegen. Hierbij een overzicht van de wedstrijden die gespeeld zullen worden:
Doorgeven lineup:
Eerste deadline: Vrijdag 19 juli, 23:59. Mis je als crew zijnde deze deadline, zal je een straf krijgen van -50
Tweede deadline: Zaterdag 20 juli, 23:59. Mis je als crew zijnde deze deadline, krijgt de tegenstander een walkover.-**-
Voorbeeld hoe je de lineup doorgeeft:
Wedstrijd x: Crew A vs Crew B
Doel 1: Manager 1 (captain)
Doel 3: Manager 2
Doel 5: Manager 3
Doel 7: Manager 4
Doel 9: Manager 5Indien je crew de moderator moet leveren, moet achter een van deze namen dus ook de aanduiding (mod) komen te staan.
-**-
Het land waarin we spelen zal later bekend worden!
Lees a.u.b. goed de regels door. Mocht je vragen hebben gelieve een van de organisatoren een bericht te sturen.Succes!
-
Wedstrijd 5: FEYENOORD LEGIOEN vs S.V. Oikos Nomos
Doel 1: FR12Rdam
Doel 3: FRHooli21
Doel 5: De Deugd
Doel 7: vvvvvstrijen (Captain)
Doel 9: Ffanatic (MOD) -
Crew9 is gestopt, dus Cosa Nostra wint door een walkover.
-
Match 6: **Pro Elite ** vs PSV4Life
Doel 1: Dennio0
Doel 3: Crazy.Jenas
Doel 5: medewerker van het jaar
Doel 7: bas_douma
Doel 9: Brabanderrrr (captain+mod) -
DS1: seadee (C)
DS3: De goddelijke kanarie
DS5: david ortiz
DS7: JackofalltradesNG
DS9: robin van der steen -