Discussietopic CK 2019
-
Het sterrenteam heeft geen lineup nog doorgegeven. Een straf van -50 is toegediend.
Het land waarin we gaan spelen inclusief de verdeling zal later vandaag bekend worden.
-
!!Officiele Mededeling!!
- Start eerste poulewedstrijd: Maandag 13 mei. De competitie moet tussen 21:30 en 22:30 (CEST) worden aangemaakt.
- Regels en indeling poulefase kan hier worden gevonden, lees ze voor het begin nog goed door: https://forum.onlinesoccermanager.com/topic/43193/ck-2019-reglement-en-speelschema
Land voor deze ronde is Georgië, met de volgende teamverdeling:
Belangrijk: mochten er problemen zijn met het aanmaken van de competitie, neem dan contact met de organisatie op!
-**-
-
Sheet om de tussenstand mee bij te houden: https://ufile.io/hzecx9ay
-
Welke naam precies voor de competitie om aan te maken?
-
@Furrax_NL
Het liefst alsvolgt:
Groepsfase CK2019: Crew A vs Crew B.
Mocht het echter niet passen, dan gewoon het woord Groepsfase weglaten.
-
Walk-over voor ons?
-
@estorilazi_nl Ja dat klopt. Deze crew heb ik 4-5 reminders gestuurd. Ik heb antwoord gekregen dat ze hun line up gingen doorgeven of posten, maar dit is blijkbaar niet gebeurt.
-
-
@wooper_nl said in Discussietopic CK 2019:
@estorilazi_nl Ja dat klopt. Deze crew heb ik 4-5 reminders gestuurd. Ik heb antwoord gekregen dat ze hun line up gingen doorgeven of posten, maar dit is blijkbaar niet gebeurt.
worden ze uit het tornooi gezet of enkel voor wedstrijd 1 forfait?
-
Heb ze zelf ook benaderd, 0 respons. Vind het sws raar dat die managernamen bijna allemaal hetzelfde zijn.
Leuk dat we de punten gratis bij kunnen schrijven maar erg jammer dat de tegenstander verzaakt.
-
@gilles-brunelos_nl Enkel voor deze wedstrijd
-
@estorilazi_nl Een kleine week geleden heb ik responds gehad. Normaal gingen ze een line up doorgeven maar niks gehad.
-
ik zeg kick die mannen meteen. Nu ook niet leuk voor de 2 andere crews dat die ene crew zogezegd alles heeft gewonnen in hun duel. Hoe kunnen wij nog eerlijk strijden daartegen?
-
@gilles-brunelos_nl Dat Golden Glory hun 1e battle gewonnen hebben door een Walk-over Betekent niet dat ze verzekerd zijn voor de volgende ronde
-
De instellingen voor het maken van de competitie.
-
Competitie 11 OFF - W2H aangemaakt en uitnodigingen verzonden
-
Competitie 14 is ook beschikbaar. Iedereen zou een invite gehad moeten hebben. Indien niet, graag z.s.m contact met mij opnemen.
-
Idem voor wedstrijd 7
-
Wedstrijd 10 is ook los
-
@furrax_nl
Bleek dat Leon van BeNeCrew opnieuw uitgenodigd moest worden. Tip voor de andere moderators. Dubbel checken kan helpen!