• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Melding uur voor wedstrijd

OSM: Het Spel
    3
    3
    551
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • jasperhhc_NL
      jasperhhc_NL Dutch Users last edited by

Ik heb een vraag/idee,

Heel vaak vergeet ik voor mijn wedstrijd nog een trainingskamp te doen, of de juiste tactiek in te voeren, omdat ik ook andere dingen te doen heb en niet de heletijd aan osm kan denken elke dag.

Mijn idee: Elke dag automatisch een uur (of halfuur) voor de westrijd een melding dat je wedstrijd over een uur (of halfuur) gaat beginnen. Hierdoor krijg je een soort reminder dat je je klaar kan maken voor de wedstrijd en je het niet vergeet. Hopelijk word dit snel toegevoegd en is het wat.

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • MikevanderHilst_NL
        MikevanderHilst_NL Dutch Users last edited by

De simulatie is ( op de zomer/wintertijd na ) altijd op hetzelfde tijdstip. Die interne klok bou je vanzelf wel in. Geen voorstander hier van nog meer notificaties.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • FC Eddie_NL
          FC Eddie_NL Moderator NL @jasperhhc_NL last edited by

@jasperhhc_nl

Je hebt 24 uur de tijd om je tactiek in te stellen. Wil je dit vlak voor de wedstrijd doen, dan zal je dat zelf in de gaten moeten houden. Je wedstrijden zullen over het algemeen rond hetzelfde tijdstip beginnen, dus dat is al iets dat je als handvat kunt gebruiken.

1 Reply Last reply Reply Quote -1
          • 1 / 1
          • First post
            Last post