Old Glory: John Dierks
-
Beste osm spelers
Deze avond heb ik slecht nieuws ontvangen. Uit respect is hiervoor een topic geopend. Voske van de crew Old Glory wil dit spijtige nieuws delen met jullie.
-
Beste,
Gisteren is bij Old Glory het bericht aangekomen dat onze crewgenoot @john-dierks-40_nl is overleden. Wij hebben de gedurende de periode dat John bij ons was ontzettend met hem kunnen lachen, maar ook mooie resultaten behaald met Old Glory.
De reden dat wij dit hier dit posten is omdat velen van jullie tegen hem hebben gespeeld in het verleden. Hij was de vaste deelnemer van Old Glory voor de Crew Cup, maar hij deed ook bijvoorbeeld mee aan de LFS Cup. Voordat hij bij Old Glory kwam was hij ook actief in andere crews.
We zullen je missen John!
Team Old Glory
-
Jeetje wat een rotnieuws Heel veel sterkte toegewenst aan jullie.
-
Heel veel sterkte gewenst aan de familie en jullie crew vanwege crew8&9.
-
Verschrikkelijk nieuws heel veel sterkte gewenst
-
Als je dat lees , dan wordt je er wel even stil van.
Ik ken alleen de manager John Dierks , de persoon niet.Ik wil zijn familie , vrienden , kennissen en zijn osm kameraden veel sterkte wensen.
-
Heel veel sterkte met het verlies van John.
-
Heel veel sterkte gewenst aan zijn familie en vrienden als ook aan de leden van Old Glory.
-
wow... zo jong nog sterkte gewenst aan familie en vrienden
-
Sterkte Oké Glory
-
Heel veel sterkte toegewenst aan de familie, vrienden, Old Glory en alle andere OSM kameraden van John. Voor zo'n verlies zijn gewoonweg geen woorden...:
-
Veel sterkte aan zijn familie, vrienden en Old Glory namens Goal Diggers
-
Veel te jong, sterkte voor de familie!!
-
Veel sterkte aan familie, vrienden en Old Glory namens Golden Glory
-
Sterkte
-
Poeh wat een vervelend nieuws, dit sloeg wel even in als een bom bij de Strikers. In zijn tijd bij ons altijd fijn met hem samengespeeld.
Veel sterkte aan zijn familie en naasten.
-
Vreselijk... Ik kende John vooral uit DSMA & OSU. Was destijds ook vaak op de fora te vinden.
Sterkte.
-
Heftig nieuws. Sterkte voor zijn naasten, familie, vrienden en (ex-)crewgenoten!
-
Sterkte aan iedereen wat hem allemaal gekend hebben.