Gratis Bosscoins niet gekregen

• Moderator NL

Wanneer je bij de businessclub een actie hebt ingevuld maar de Bosscoins niet hebt gekregen kun je dat hier melden. Hiervoor willen wij graag de volgende informatie:

WEL:

• Een omschrijving en naam van welke actie dit was.
    • Wanneer je deze actie hebt voltooid of geprobeerd te voltooien.
    • Of je eventuele andere acties wel hebt ontvangen.

NIET:

• Reacties zoals: "Ik heb dit ook". Daar kunnen we niks mee, iedereen moet vertellen om welke actie het gaat.
    • Reacties zoals: "Wanneer wordt er eens wat gedaan?" Mensen van Gamebasics houden dit topic heus wel in de gaten, soms kost dit nou eenmaal wat tijd.

Onvolledige posts zullen niet in behandeling worden genomen. Meerdere malen onvolledig of onzinning posten kan uiteindelijk resulteren in een tijdelijke uitsluiting van het forum.

Let op!
    Wij geven dit aan bij de Administrator, wij kunnen niet garanderen dat je de kaarten alsnog krijgt. Enige claims hierop kunnen dus niet gemaakt worden. Bovendien is het aan te raden om ook zelf contact op te nemen met de aanbieder via de Ondersteuning link op de businessclub pagina om een zo spoedig mogelijke herstelling van de fout voor elkaar te krijgen!

• @pompompompompommop_NL
    Bij de volgende acties bij businessclub PersonaLy (via pc) heb ik zeker weten geen bosscoins ontvangen terwijl ik telkens wel een bevestigingsmail krijg dat ik de actie heb voltooid:

• War Thunder (Register and Download War Thunder, Ingame valuta awarded after the 5th won battle.) - "Offer completed"-mail ontvangen op 8 november om 05:33 uur. 168 coins

• Game of War (Reach Stronghold level 5) - "Offer completed"-mail ontvangen op 4 november 18:40 uur. 195 coins

• Speak up Servey (Ingame valuta are awarded when you complete the survey.) "Offer completed"-mail ontvangen op 4 november 18:15 uur. 60 coins

Bij de andere businessclub ontvang ik de coins wel altijd en ook alles wat ik via mijn smartphone doe lijkt te werken.

Hoop dat het nog opgelost/vergoed kan worden.

• Moderator NL

@Poeierman_NL Ik heb deze data doorgegeven naar Gamebasics. Het is nu even afwachten.

• Sinds kort krijg ik geen boss coins meer voor het downloaden van apps. Ik heb meerdere keren geprobeerd maar nogsteeds niks. Het gaat om apps zoals texas holdem poker en luckygift.

• Ik heb geen boss coins gekregen na deze actie:

• IQ Option - Binary Option voor 3052 coins ( 10 euro erop zetten en inzetten )
    • 14 december 10.42
    • Normaal krijg krijgt ik wel coins van andere acties binnen
  • Moderator NL

@llmy1234_NL

Soms kan het even duren voordat de Bosscoins toegevoegd worden. Als je na 5 werkdagen nog niets ontvangen hebt mag je contact op nemen met het bedrijf dat de actie beheert. Via de Bussinessclub kan je zien wie dat is (Supersonic, PersonaLy of Fiber)

• -Coin dozer gedowload spelen tot level 6 al wat dagen geleden staat er nu niet meer tussen hoeveel coins stond in het rijtje tijdelijke acties.

-Meerdere enquêtes ingevuld van Survey SPEAKUP groen 66 coins en rood 28 coins en steeds weer een nieuwe krijgen, maar geen coins ervoor terug wat ik er wel voor terug heb is een hele mailbox met spam.

• Net bosscoint actie gedaan voor Game of War, hiervoor moest ik level 5 behalen. Dit heb ik gedaan, maar (nog) niks ontvangen?

• Hallo

ik heb gisteren (29 december) twee acties via Personaly voltooid, zie hieronder. Echter heb ik van beide geen bosscoins ontvangen. Volgens de supportpagina zijn deze wel uitgekeerd. zouden jullie hier misschien naar kunnen kijken?

Dec 29, 2016 02:14:13 Game of War Reach Stronghold level 5 195
    Ingame valuta
    Uitgekeerd

Dec 29, 2016 02:05:42 Speak Up Survey Ingame valuta are awarded when you complete the survey. 60
    Ingame valuta
    Uitgekeerd

• Moderator NL

@RSWN010_NL

Zelfs als er 'uitgekeerd' staat bij de status kan het toch nog een paar dagen duren voordat de Bosscoins daadwerkelijk worden toegevoegd. Laten we het eerst even aankijken t/m a.s. woensdag. Wanneer je dan nog geen Bosscoins hebt ontvangen mag je het hier weer melden. Dan zal ik contact op nemen met Gamebasics.

• Gisteren 2 apps gedownload & uitgevoerd:

Coin Dozer Haunted & Airplane Invasion. Dat was met die dubbele BC's actie. Filmpjes deed die wel, heb ik er wel 4 van gekregen. Zou volgens mij 70+ BC's hebben moeten opleveren, maar is nooit gekomen. Geen idee van de exacte BC''s, zie dat er nu andere bedragen staan.

Update: Ik zal wel even een paar dagen wachten. Zie nu pas jullie reactie :thumbsup_tone2:

• @pompompompompommop_NL
    Ik heb via PersonaLy een "Speak Up Survey" ingevuld voor 60 coins. Ik heb hier echter geen bosscoins voor ontvangen. PersonaLy geeft zelf wel aan in het support onderdeel dat de status op "Uitgekeerd" staat. Ik heb dit Dec 13, 2016 11:14:30 gedaan.

Ik heb geen andere acties gedaan behalve het kijken van filmpjes in de businessclub, deze zijn wel succesvol bijgeschreven.

• Moderator NL

@hansgoed2_NL said in Gratis Bosscoins niet gekregen:

@pompompompompommop_NL
    Ik heb via PersonaLy een "Speak Up Survey" ingevuld voor 60 coins. Ik heb hier echter geen bosscoins voor ontvangen. PersonaLy geeft zelf wel aan in het support onderdeel dat de status op "Uitgekeerd" staat. Ik heb dit Dec 13, 2016 11:14:30 gedaan.

Ik heb geen andere acties gedaan behalve het kijken van filmpjes in de businessclub, deze zijn wel succesvol bijgeschreven.

Wanneer kwam de 'uitgekeerd' status er te staan? Als die status er staat kan het nog wel eens voorkomen dat de Bosscoins pas een aantal dagen later worden toegevoegd.

• Mobile Strike geïnstalleerd via OSM en een week later was mijn Headquarters level 10.
    Voltooid op 03/01/2017
    Andere acties heb ik wel ontvangen.

• @FC-Eddie_NL

Uitgekeerd kwam er meteen na het invullen van de survey te staan. Ik hoorde ook een geluidje dat denk ik moest aangeven dat ik bosscoins had ontvangen. Ik had er echter op dat moment geen 60, ook niet na het herladen van de pagina. Ik weet niet of ik ze inmiddels ontvangen heb, ik heb een hoop bosscoins ontvangen van achievements in de tussentijd, ik houd niet helemaal meer bij welke ik waarvan ontvangen heb.

• Die flauwekul ook vaak gedaan en geen enkele coin ontvangen, ben er mee opgehouden.

• Moderator NL

@hansgoed2_NL

Dan ga ik er vanuit dat je die Bosscoins hebt ontvangen.

• 13-02 geen Coins ontvangen voor BWIN Sports actie.
    Account aangemaakt, 25 euro gestort en uiteindelijk 40 euro bets geplayed.

Nu 14-02 nog steeds geen coins ontvangen. Kan de actie niet meer terugvinden in het overzicht, moet dus ergens zijn blijven hangen?

• @pompompompompommop_NL hee ik heb 27 1 2017 meegedaan aan een actie voor munten heb 10 euro gestort en gespeeld maar een vriend ook gedaan die heeft ze munten allang gehad en ik nog niet hoe kan dat groetjes mitchell ****

• @FC-Eddie_NL Kunt u mij helpen heb 27 1 2017 een actie mee gedaan op ladbrokes 10tje gestort en gespeeld zou 3800 krijgen of iets meer maar tot heden nog helemaal niks gehad heb een superticket ingevoerd maar niks gehoord net 2e x gedaan groetjes mitchell

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.