Kanarifuglene: [KL] League
-
Ik vind het héél héél héél erg jammer dat dit gebeurd is. En ik hoop oprecht dat jij de enige bent in KL2 die dat gedaan heeft. Verder kan ik het gewoonweg niet begrijpen dat een manager met zoveel ervaring zich daar aan bezondigd.
Ik heb hier nu 4 keer een uitleg gelezen en niemand doet het voor de plusjes. Awel, ik geloof daar NIKS van! En de ellendige uitleg die er hier aan gegeven wordt, die maakt het voor mij nog erger dan het spelen van de oefenwedstrijden op zich.
Als jij trouwens oefenwedstrijden gespeeld hebt, dan moet dat tegen iemand geweest zijn. Die heeft dat blijkbaar niet gemeld. Netjes allemaal! Hoop dat er voor het niet melden ook nog passend gestraft wordt.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Algemene Regels KL
-
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
-
Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
-
Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
-
GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek.
-
Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
-
Trainingskampen zijn uitgeschakeld
Verder zijn de gebruikelijke OSM reglementen van toepassing.
Voor vragen of onduidelijkheden graag een PM richting The Best Manager in the World
Vooral de eerste zin in regel 1 wordt wel ernstig overtreden door deze acties..
Ik ben overigens ook voor een straf voor degene waartegen is geoefend en niks heeft gezegd. Natuurlijk is dit net zo bewust gedaan dan de daadwerkelijke uitvoerder.
-
-
@Fc-DerroY_NL Top!
-
@Pepcoachie_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@jonesy_NL De uitsluiting vind ik niet geheel passend.... degradatie prima....
Naast het feit dat dit niet kan, moeten we er mét elkaar voor zorgen dat de goede managers binnen osm behouden blijven en sterke leagues kunnen spelen... Er is natuurlijk nog maar een klein gedeelte over van de 'hardcore' osm-ers.
Daar heb je gelijk in. Maar ik speel liever niet met 'hardcore' osm-ers die zich niet aan de regels kunnen houden en er dan:
- niet voor uitkomen als Sir Heyvaert het hier meldt op het forum (ah nee, want ze wisten goed genoeg dat het niet mocht en dat het niet gecontroleerd kon worden)
- als het dan uitkomt een lulverhaal ophangen dat het om het testen van tactieken gaat en niet om de plusjes
En wij maar eerlijk spelen en om de 2 uur op die gsm zitten kijken en tieren als er weer eens een worker niks gekocht heeft.
-
@Pepcoachie_NL ja maar niet hier. Het is geen argument waarom ze het gedaan hebben. Ze spelen mee in hun eigen crewcompetitie van GF waar ze kunnen oefenen. En iig Dave en Roy kunnen ook bij onze Imperium crewcompetitie tegen elkaar en anderen als mij oefenen.
-
@coachmaster7_NL met 50 oefenwedstrijden heb je gewoon gigantisch voordeel door het trainen van je spelers. Dat is 50 * 4 spelers * gem. 20%-35% training = 40-70 punten.
Trouwens ik weet niet eens of er tegen mij geoefend is, zag op de app wel eens meldingen komen, maar vervolgens niet als ik ingelogd ben. Waar kan ik dit zien?
-
Ik wilde toch ook nog even graag van me laten horen. Enkele berichten die ik binnenkregen deden vermoeden dat ik een overzicht met Oefenwedstrijden heb doorgestuurd? Al zou ik het willen, dan zou ik het nog niet kunnen. Verder laat ik het uiteraard graag aan jullie!
-
Tussenstand: Kanarifuglene League 2 week 17/43 Straffen verwerkt van Fc Deroy, Kevin Wybo en gnanana 1260, 480 en 180 strafpunten.
1 Jeffreytonder17 Sampdoria 2868
2 TBMITW Udinese 2568
3 Hans016 Sassuolo 2340
4 the skippy Cagliari 2304
:blue_circle: 5 coachmaster7 Crotone 2172
:blue_circle: 6 pepcoachie Atalanta 2064
:blue_circle: 7 Kevin Wybo Lazio 2004
:blue_circle: 8 Bjorn2321 Palermo 1752
:blue_circle: 9 Rubber890 Pescara 1644
:blue_circle: 10 Gangstermow Empoli 1608
:blue_circle: 11 Glennevire Torino 1344
:blue_circle: 12 jonesy Bologna 1332
:blue_circle: 13 FC DerroY Napoli 1128
:blue_circle: 14 Victoryo0 AC Milan 984
:blue_circle: 15 Geert van H. Inter Milan 864
:blue_circle: 16 Isalvador Genoa 780
17 Xch13fxx Chievo 528
18 The boss 68 Fiorentina -192
19 gna gna gna Juventus -204
20 Silvester J Roma -1140 -
@ Jonesy, Zoals ook al aangegeven in mijn bericht, als de KL2 vindt dat er een hogere straf moet komen, leg ik me daar bij neer ( zoals de regels ook zeggen dat dit mogelijk is)
Daarnaast zit deze jongeman ook om de 2 uur te f5 voor dat beetje handel wat er nog over is!
@pepcoachie , uiteraard niet dusdanig ver voor, heb er achteraf mezelf ook mee helaas, de vorige KL met een hoge ds gedegradeerd en dit seizoen moest ik presteren en veel handel binnen halen en heb zelf enkele managers gespamd met verkoopberichten dus gegarandeerd dat ik nog voorlag, maar het klopt niet met een dusdanig verschil.
-
Ik vind dat er een extra straf uitgedeeld mag worden om het feit dat je het niet zelf gemeld hebt toen SirHeyvaert het aangaf dat hij een vermoeden had. Toen kon je namelijk weten dat je
Uiteraard geloof ik niet dat je héél erg strak bezig bent met OSM en niet genoeg op het forum zou komen om de post van SirHeyvaert 'gemist' te hebben.
Verder vind ik dan dat je ook een extra straf verdient omwille van het lulverhaal dat hier opgehangen wordt dat het enkel de bedoeling was om de tactieken te testen en niet om de plusjes, want dat gelooft werkelijk niemand (mag ik hopen).
De uitleg die er hierboven aan gegeven is, is voor mij ook een bewijs van het feit dat jullie het sinds de invoering van OSM 3.0 steeds gedaan hebben, hetgeen het eigenlijk nog veel erger maakt voor al degene die het spel wel eerlijk gespeeld hebben.
Maar laat maar zijn hoor. 'De Toffe Jongens' hebben het voor wat mij betreft verknald. Top gedaan, boys! En bespaar me aub de verdere bull shit, want ik ben geen kleuter en in de Sint geloof ik al lang niet meer.
-
@Harry-Poon_NL apart dat men ineens jou als dader aanwijst voor de overzichten.
Er zijn meerdere wegen naar Rome.
-
Regel de straf maar met de Organisatie!
De Post van SirHeyvaert, ( 23 uur geleden) , niet gelezen totdat er naar buiten kwam dat er gekeken was naar de oefenwedstrijden, sinds dien ben ik het terug gaan lezen. En of je het moet geloven of niet, sinds 3.0 zelden tot nihil te vinden op het forum ( of betrap je me op regelmatig iets posten??? dan zie ik dat ook graag tegen moet komen) daarnaast geen tijd om elke dag hier op het forum iets te posten!
-
Aan alle mensen die vinden dat er harder gestraft had moeten worden: op basis waarvan vinden jullie dit? De huidige KL regels zijn simpelweg niet bestand tegen deze vorm van samenspanning, want er zijn geen concrete maatregelen opgenomen voor grootschalige overtreding van deze regel. En vanuit de Staff kunnen wij hier verder ook niets tegen doen, aangezien er geen OSM regel is overtreden. Er is door de KL-organisatie maar één duidelijke regel opgenomen om dit soort gevallen te bestrijden, namelijk een straf van -50 per gespeelde oefenpot.
Ook in de KL2 en KL3 zijn er verschillende oefenwedstrijden gespeeld. Sommigen hiervan hebben slechts enkele oefenwedstrijden gespeeld en sommigen hebben aanzienlijk meer oefenwedstrijden gespeeld. Waar moet je dan de grens trekken om mensen uit te sluiten of rechtstreeks te laten degraderen? Hiermee ga je namelijk met twee maten meten. Het lijkt mij persoonlijk daarom ook een logische keuze dat de organisatie ervoor gekozen heeft om iedereen volgens dezelfde regel te bestraffen en vanaf nu een zerotolerancebeleid in werking te stellen voor alle overtreders.
Overigens erg jammer dat de heren hierboven te beroerd zijn om toe te geven dat het om de plusjes te doen was. Wees dan gewoon eerlijk ten opzichte van de andere managers die jullie benadeeld hebben met deze acties.
-
@jonesy_NL True jonesy vandaar ook mn oproep. Hoe heb je wel niet als je in de battle zit, hey mag je dit, mag je dat... maar zoals gebleken gaat die vlag niet meer... strafpunten zijn uitgedeeld en daarmee af... eerlijkheid duurt het langst
-
Haha ja, niet gelezen, dat dacht ik wel. En 5 anderen valsspelers die héél erg vaak op het forum vertoeven waarschijnlijk ook niet? Na de post van Sir Heyvaert is er bij niemand van hen een belletje gaan rinkelen, zoiets van "oei, we zijn fout bezig" en die hebben jou niet verwittigd? Toffe vrienden!
Ik moet niks regelen. Ik ga niet over de straffen. Ondertussen heb ik al lang begrepen dat het voor 'hardcore' OSM-ers met de mantel der liefde bedekt zal worden.
Jij en je toffe bende zullen het moeten doen met een dikke vette dislike van mijn kant. Ik hoop dat iedereen die hier voorbijkomt er hetzelfde over denkt. Voor mij ben je in ieder geval je volledige geloofwaardigheid kwijt, valsspeler!
En doe mij nu aub 1 plezier en reageer hier niet meer op. Ik ben echt vies van dit soort gedrag en de belachelijke uitleg die er aan gegeven wordt.
-
@coachmaster7_NL Hier ben ik het volledig mee eens. Uitsluiting voor een paar seizoenen zou ik ook terecht vinden. Per ongeluk een oefenwedstrijdje spelen omdat je dacht dat je op een ander slot zit of je bent nieuw in de KL3 vind ik het niet zo'n probleem. Maar dit is gewoon genieperig valsspelen en bovendien pure matenaaierij.
De redenen die genoemd worden zijn bovendien ook best bijzonder. Je kan overal oefenen, behalve in de KL. Dat is algemeen bekend. Nog vreemder is dat Robbie een crewgenoot van mij (die voor het eerst in de KL3 actief is) erop wijst via een PM dat hij geen oefenwedstrijden mag spelen, maar vervolgens zijn halve crew minimaal 20 oefenwedstrijden per persoon speelt. Enigszins hypocriet, niet?
Ik post niet zo vaak op het forum, maar wilde dit wel even kwijt. Voor mij is de lol er wel enigszins af in deze competitie.
-
@BolaBranca_NL67 said in Kanarifuglene: [KL] League:
@jonesy_NL True jonesy vandaar ook mn oproep. Hoe heb je wel niet als je in de battle zit, hey mag je dit, mag je dat... maar zoals gebleken gaat die vlag niet meer... strafpunten zijn uitgedeeld en daarmee af... eerlijkheid duurt het langst
Van mij mag jij vrede nemen met de lulkoek die hier als uitleg gegeven wordt, maar ik neem er in elk geval geen vrede mee.
Maar Wybo en gna gna gna hebben we nog niet gehoord. Misschien dat zij wel zo eerlijk zijn om te zeggen dat ze het voor de plusjes deden en dat ze het al doen sinds OSM 3.0 ingevoerd werd. Ik ben benieuwd...
-
@Silvester-J_NL Dit is natuurlijk complete onzin, op basis hiervan kun je zwaarder straffen.
•Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
Dit is wat mij betreft wel een "uiterste".
-
@jonesy_NL Het is nu out in the open, slijkt druipt ervan af. Gezien het feit wat er allemaal is gebeurd zou eigenlijk de hele KL nu stop gezet moeten worden en opnieuw opgestart moeten worden. Denk niet dat dat de ambitie is van de organisatie. Hup en door en laten we weer eerlijk competitie spelen.
-
Zo kennen we The OSM Friends Crew weer, ik mis wiemel de piemel !!