Kanarifuglene: [KL] League
-
@Fc-DerroY_NL super Roy! Erg interessant om te bekijken
-
Ik wil even de Rein en de anderen die van mening zijn dat het hierbij klaar is bijvallen.
Discussie gesloten.. olie op het vuur niet meer nodig... diegenen die gestraft dienen te worden zijn gestraft...
Geen idee of er inzicht is in de ontvangen oefenwedstrijden. er staat me iets van bij dat ik in het begin ook 1 ontvangen heb....
-
@Pepcoachie_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik wil even de Rein en de anderen die van mening zijn dat het hierbij klaar is bijvallen.
Discussie gesloten.. olie op het vuur niet meer nodig... diegenen die gestraft dienen te worden zijn gestraft...
Geen idee of er inzicht is in de ontvangen oefenwedstrijden. er staat me iets van bij dat ik in het begin ook 1 ontvangen heb....
Op een volwassen en beschaafde manier (zoals het tot hiertoe volledig is verlopen) mag er onderling toch over gesproken worden op een forum, of niet?
-
Het begint er steeds meer op te lijken dat alle 3 KL's gestopt moeten worden voor een frisse start.
Het nu melden dat je een oefenwedstrijd tegen hebt gehad is mosterd na de maaltijd en had eerder moeten gebeuren. Dan was de opfriscursus over de regels er eerder geweest en de grootschaligheid van dit schandaal binnen de perken gebleven.
-
Als je hiermee op mij doelt... Ik heb mijn oefenwedstrijd zeker binnen de organisatie gemeld...
Ik zit overigens niet in de KL3 dus het kan ook zijn dat deze niet voor mij bestemd is;)
-
@Pepcoachie_NL Ik nam jouw melding als voorbeeld idd.
Als het gemeld is, dan is het vreemd dat er vanuit de organisatie op het forum geen communicatie is geweest hierover. Ik heb tenminste geen melding gezien over strafpunten. Maar dat is een andere discussie.
-
The best manager in the world_NLreplied to BolaBranca_NL67 on last edited by The best manager in the world_NL
@BolaBranca_NL67 er gaat absoluut niet opnieuw opgestart worden, dat is echt onzin.
-
@waterhoen19_NL ik bespreek dat even prive met je
-
Vanaf nu gaat iedere post verwijderd worden die nog over de oefenduels gaat.
Het is afghandeld, mochten er klachten over zijn, gewoon mij een pm sturen. Ik beantwoord met liefde al uw vragen.
-
Ik heb zin in mijn thuisduel van vanavond tegen @jonesy_NL . Ik heb nog pas 1x thuis verloren.Veel plezier en succes alvast maat Jonesy!!
-
This post is deleted!
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
oei, ik lees dit pas na het posten.
Mag weg als je wil -
@Glennevire_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik heb zin in mijn thuisduel van vanavond tegen @jonesy_NL . Ik heb nog pas 1x thuis verloren.Veel plezier en succes alvast maat Jonesy!!
Jammer genoeg speel je vanavond uit!
-
@jonesy_NL ja haha. Was even van slag door alle bezigheden. Uit heb ik pas 1 schammel puntje
-
@Jip-Huijs Ik heb erg veel geluk
-
@Glennevire_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@jonesy_NL ja haha. Was even van slag door alle bezigheden. Uit heb ik pas 1 schammel puntje
Ik denk dat ik er uit 3 gehaald heb tegen Fiorentina nadat tegenpartij rood kreeg. Het is triestig gesteld in uitwedstrijden hier.
Probleem is dat het nu ook begint mis te lopen in uitwedstrijden.
-
Tussenstand: Kanarifuglene League 1
1 JOPIE1313 Empoli 4095
:blue_circle: 2 Braamsie Atalanta 3660
:blue_circle: 3 Sir Heyvaert Bologna 3330
:blue_circle: 4 maricja Pescara 3000
:blue_circle: 5 den Hertog Fiorentina 2835
:blue_circle: 6 Waterhoen19 Palermo 2340
:blue_circle: 7 Raakie Genoa 2310
:blue_circle: 8 Chris Albers Udinese 2130
:blue_circle: 9 McWilliam Crotone 1545
:blue_circle: 10 MxMayne1 Inter Milan 1290
:blue_circle: 11 Memphis United Sampdoria 1283
:blue_circle: 12 BolaBranca Napoli 1050
:blue_circle: 13 PieterPacolet AC Milan 960
:blue_circle: 14 Lunatics5314 Chievo 945
:blue_circle: 15 Santheman11 Sassuolo 900
:blue_circle: 16 MikevanderHilst Juventus 90
17 Renkie Roma -90
18 Genious18 Lazio -510
19 Dave Jansen Torino -698
20 FC Roland Utd Cagliari -2565 -
@Sir-Heyvaert_NL was een slaapverwekkende wedstrijd was dat zeg haahah stats 5-6 en dat zonder rood
-
Tussenstand: Kanarifuglene League 2 week 18/43
1 the skippy Cagliari 2700
2 Jeffreytonder17 Sampdoria 2640
3 TBMITW Udinese 2568
4 Hans016 Sassuolo 2376
:blue_circle: 5 coachmaster7 Crotone 2052
:blue_circle: 6 Kevin Wybo Lazio 2004
:blue_circle: 7 jonesy Bologna 1824
:blue_circle: 8 Bjorn2321 Palermo 1764
:blue_circle: 9 Glennevire Torino 1716
:blue_circle: 10 Rubber890 Pescara 1656
:blue_circle: 11 pepcoachie Atalanta 1344
:blue_circle: 12 FC DerroY Napoli 1128
:blue_circle: 13 Gangstermow Empoli 1020
:blue_circle: 14 Isalvador Genoa 792
:blue_circle: 15 Geert van H. Inter Milan 756
:blue_circle: 16 Xch13fxx Chievo 528
17 Victoryo0 AC Milan 504
18 The boss 68 Fiorentina 204
19 gna gna gna Juventus -204
20 Silvester J Roma -1140@Dave-Jansen_NL dan heb @jonesy_NL en ik het veel spannender en heftiger gemaakt haha. Ik 0-1 voor hij 1-1 ik rood hij 2-1 voor daarna hij nog 2 directe rode kaarten ik 2-2, dat is eindstand.
Vanaf morgen ochtend naar DTRH(Down the Rabbit Hole Festival) mijn volgende stand zal dan pas as maandag avond weer komen @jonesy_NL e.a