Kanarifuglene: [KL] League
-
Kan er een kanarifuglene discussie topic worden aangemaakt? Hoeve de meeste managers deze onzin niet te lezen. Sorry jongens maar we kijken hier voor tussenstanden en niet over het matig verkopen van spelers en wie er bij wie in een groepsapp zit?? Dank je wel manne
-
-
De tussenstanden na speelronde 9
-
De tussenstanden na speelronde 11
-
4 rode kaarten serieus. Als het morgen niet is veranderd kap ik met KL. Te zielig voor woorden met een gele scheids en agressief spelen. Ook al sta ik eerste, ik kap er morgen mee bij geen verandering.
-
@Kingnilo_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
4 rode kaarten serieus. Als het morgen niet is veranderd kap ik met KL. Te zielig voor woorden met een gele scheids en agressief spelen. Ook al sta ik eerste, ik kap er morgen mee bij geen verandering.
Dag Nils,
Begrijpelijk dat dit heel frustrerend is. Soms heb je van die seizoenen...
Ontslag nemen uit de KL zou ik nu niet doen mocht ik van jou zijn. Spelers die ontslag nemen kunnen niet aan de volgende KL competities deelnemen. -
-
-
-
-
De tussenstanden
-
@wooper_NL
Kan iemand mij uitleggen waarom in KL3 Roma soms wel en dan geen manager heeft en als ze er één hebben dan is het elke keer een andere. Dat lijkt me niet eerlijk -
@Pi1977_NL Roma heeft gewoon pech dat ze geen manager hebbe in de kl3 die sirieus speelt. Waarschijnlijk elke keer een manager die slecht tegen ze verlies kan. En dan nemen mensen ontlag he? Vind dat het verboden zou moeten worden ontslag nemen. Maar hoezo is dat oneerlijk als de staf gewoon liever een manager laat spelen dan de cpu? Denk nie dat Roma meedoet bovenin ofwel?? Grtzz
-
@Pi1977_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@wooper_NL
Kan iemand mij uitleggen waarom in KL3 Roma soms wel en dan geen manager heeft en als ze er één hebben dan is het elke keer een andere. Dat lijkt me niet eerlijkJa, dat komt dat letterlijk meer dan 20 leden managers een verzoek hebben gestuurd, ik mocht ze blijkbaar accepteren dus accepteerde ik een aantal, blijkbaar nemen ze steeds ontslag waardoor er plek voor een andere speler is.
-
@Yassin-Mansousri_NL als deze speler nu ontslag neemt, dan mag je die ploeg gewoon CPU laten.
-
-
Ik zie dat Yassin ook weer lekker bezig is. Groetjes.
-
@Furrax_NL Ja ach, blijven proberen.
-
Iedereen speelt 4-5-1 in de KL..toch wel een serieuze tegenvaller.
-
De tussenstanden