Kanarifuglene: [KL] League
-
-
De Jaarranking 2020 is bijgewerkt en de sheets voor het nieuwe seizoen zijn gemaakt.
Ik zal trachten om een paar keer per week jullie van tussenstanden te voorzien.Verder kunnen wij niet genoeg benadrukken om de regels van de KL te volgen, zodat het voor iedereen leuk blijft en iedereen gelijke kansen heeft
@maricja_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Wij willen iedere deelnemer van de KL nogmaals op de regels van de KL wijzen.
Algemene Regels KL
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste geval kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
Ontslag nemen zonder geldige reden = uitsluiting voor volgend seizoen
(Vermeende) Overtredingen graag altijd onderbouwen dmv een screenshot en pm’en/appen naar de organisatie. Alleen op deze manier kunnen wij als organisatie de overtredingen bestraffen.-
Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
-
Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
-
GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek. (Aan het einde van het seizoen, vragen wij hiervan een rapport op)
-
Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
-
Trainingskampen zijn uitgeschakeld
-
Direct sales zijn toegstaan
-
Het is niet toegestaan om voor 00.00 uur spelers te kopen
-
Verder zijn de gebruikelijke OSM reglementen van toepassing
-
Voor de berekening van de punten in de KL, maakt de organisatie gebruik van een alternatieve sheet.
Het event is bijna afgelopen, dus probeer er het beste ervan te maken.
Iedereen nogmaals, heel veel succes!
-
-
De manager van Emmen heeft het al na 3 speelronden voor gezien gehouden in KL4a. Dit soort managers zoeken we dus niet in de KL leagues...
-
@KoningCo_NL Dat is het nadeel in de KL4..daar stromen alle nieuwe managers in, helaas kan daar wel eens een minder serieuze tussenzitten.
-
@KoningCo_NL Logisch. Ik ben het ook al beu... Amper spelers van CPU op TL.
-
Tsja, het is echt snel erbij zijn wil je iets redelijks hebben. Maar goed, dat gaat ook niet echt als je een dag lang al helemaal niks verkoopt, terwijl het gewoon 80 spelers zijin...
-
Dit komt omdat iedereen nog wat geld staan heeft door het event. Eind deze week zullen er al meer cpu spelers te zien zijn.
-
Vanavond zullen de standen gepost worden
Dus allemaal even winnen, zodat je er goed op staat -
@maricja_NL Dank je wel voor je inzet!
Zou je hier ook de DS waarmee gerekend wordt er bij kunnen zetten? -
@Mr-Lok_NL De doelstellingen kunnen wij niet toevoegen aan onze puntensheet.
-
@wooper_NL
De KL Leagues, nostalgie en mooi dat het nog steeds leeft! Ben ruim 4jr weggeweest en zie dat alles verder anders is. Even wennen -
@Frits-van-Turenhout_NL Ja, de KL was op sterven na dood hoor. Er was een tijd dat er maar 1 à 2 competities geopend werden. Dankzij het goede werk van Maris zitten we nu al terug aan competitie 4B.
-
@wooper_NL Ook jij bent er genoeg mee bezig geweest hè
-
@Frits-van-Turenhout_NL Jajaaaa, we houden het in stand
-
Hierbij de sheets na speelronde 7 in de KL
-
Bedankt voor de update van deze tussenstand!
Even melden dat door het laattijdig laten weten aan "the one and only Moeroe" als hij wel of niet mocht meedoen (ochtend voor de start van de competitie), hij heeft besloten om niet mee te doen, waardoor Vitesse een computer is. -
@Aurélie-Melis_NL even een kleine correctie. De dag ervoor kreeg hij al het nieuws En hij ging akkoord ook. Hij zou dan nog een voorbereidingsdag hebben. Als je dan toch details op het forum deelt, deel dan ook alle details, of niet
Zijn naam kwam ook op 8 juli in beeld, dus 2 dagen na de start.Ik zou het dan wel fijn vinden, als hij dan daarna nog reageert en aan zou geven niet meer te willen spelen. Dat zou ik ook begrepen hebben. Even goede vrienden dan.
Wel een beetje redelijk blijven...
Buiten dit, moeten we managers die zich hadden opgegeven wel de kans geven om hun team in te nemen. Een enkeling had namelijk wel aangeven 1 of 2 dag(en) later pas te kunnen joinen, omdat dan pas een vrije sub was.
-
@maricja_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
agers die zich hadden opgegeven wel de ka
Snap ik zeker maat! Ik kan enkel doorgeven wat hij tegen mij zei.. Want héél veel respect naar jullie toe om alles in goeie banen te leiden. Ik heb het nog even nagevraagd en blijkbaar werd de invite de dag zelf pas gestuurd (wie of wat er gelijk heeft ga ik mij niet over uitspreken).
Het is dan inderdaad wel niet mooi dat hij plots niks meer van zich laat horen.. Zelf kan ik er helaas niet aan doen maat.
-
@Aurélie-Melis_NL wat mij betreft verder ook gewoon zand erover.
We hadden een plekje gevonden en die nam hij niet in. Even goede vrienden dus.
We hebben ons best gedaan om hem van een plekje te voorzien.Dat hij dan geen berichtje stuurt, ben jij ook niet verantwoordelijk voor, dus je hoeft je daarvoor niet te excuseren.
We gaan gewoon door met dit seizoen, zoals hij nu is.
Volgend seizoen wacht hem een nieuwe kans om mee te doen. Wij zorgen ervoor dat de inschrijving tijdig geopend wordt. -
En voor nu, gewoon knallen in de KL!