Kanarifuglene: [KL] League
-
-
@maricja_NL weet je zeker mijn punten aantal klopt?
1000 +1400(14 plekken boven doel) +150 (voor plek 3) +200 voor op mijn doel=2750x0,80=2200? -
@Fc-Legend-Kyrill_NL Ja die klopt. Wat jij vergeet, is dat wij een ds-sheet gebruiken, waarmee wij de ds van ieder team opnieuw berekenen op basis van tw en inkomsten. Dus je hebt daardoor een andere ds dan in de league
-
@maricja_NL Oke thnx topper welke DS is dat dan?
Kan ik onderstaande plaatje wel of niet nog aanhouden?
-
Kan me herinneren dat ik die voor de start van het huidige seizoen nog gepost heb, heb dus vgm klopt ie
-
@maricja_NL oke das vreemd want ik heb die gebruikt en dan kom ik tot 2200 punten voor mezelf, maar is goed. Ik ben ook moe misschien heb ik iets in dat plaatje verkeerd gezien of vergeten.
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL Vgm zei ik ook dat wij in de sheet andere ds gebruiken dan in de league
-
@maricja_NL hebt gelijk, bedankt voor stand posten wederom!!
-
Voordat de bekerronde begint, nog eens de standen tot en met speelronde 13
-
Goede morgen allenaal een tussenstandje zou wel leuk zijn om de 2 a 3 dagen. Sommige Kl compas zijn best spannend toch??? Of hebbe we dr allemaal geen zin meer in komop een beetje leven in de kl brouwerij mag wel toch??? Ik wens iedereen nog heel veel succes verder in de KL. Grtzzz
-
@Carphunter79_NL Het is idd weer tijd voor een tussenstand. Die zal vanavond volgen
-
Om even meteen iets anders aan te kaarten.
KL1, KL2 en KL3 eindigen begin december. KL4A en KL4B zullen iets later klaar zijn.
Vanwege de decembermaand, bedacht ik me dat het voor sommigen een optie is om in het nieuwe jaar pas weer verder te gaan met de KL.Wat vinden jullie?
1> In het nieuwe jaar de KL te continueren;
2> In december starten met het volgende seizoen (dit seizoen zal dan meetellen voor 2021 jaarranking, aangezien hij in 2021 eindigt) -
Optie 2, gewoon doorgaan
-
@maricja_NL Lekker doorgaan
-
@Carphunter79_NL Goed pnt ouwe dibbes..
-
In december doorgaan!
-
@maricja_NL optie 1 in het nieuwe jaar weer beginnen
-
Ik vin doorgaan prima maar als er teveel uit KL 2 en 1 dan afhaken kunne we ook een maandje wachte toch.
-
Optie 2
-
Optie 2, gewoon lekker door gaan