Kanarifuglene: [KL] League
-
-
@maricja_NL bedankt!! (Y)
-
Ondanks een waardeloze transfer madness nog steeds in een goede flow, hopelijk kan ik dit nog twee weken volhouden
-
Heel fijn weekend iedereen. Ik hoop ik eindelijk weer eens punten ga pakken.
-
Moet je eerst je Nederlands verbeteren:-) goed weekend kerel
-
-
Wanneer begint de volgende?
-
@wooper_NL Inschrijftopic incoming
-
-
Met het einde dat in zicht komt, zal ik de komende dagen vaker de standen posten
Goed om te zien dat er geen ontslagen zijn in de leagues en iedereen lekker mee blijft spelen
Sportief seizoen verder, zo lijkt het -
-
-
@maricja_nl topper!! Thnx!!
-
Vandaag zal er weer een tussenstand volgen
Ik zal proberen deze nog voor de sim te maken -
@maricja_nl Top en dank je wel!
-
Ik was helaas te laat thuis om de sheets nog voor de sim te maken, maar hierbij de sheets.
Om sommige plekken is het nog reuze spannend. In KL2 en KL3 staan diverse managers op hetzelfde puntenaantalIn KL1, KL2 en KL3 staat morgen de bekerfinale op het programma en daarna de laatste speeldag.
KL4 heeft nog 5 competitiedagen en een finaleronde.Vergeet je niet in te schrijven voor het volgende seizoen in het inschrijftopic.
-
Bedankt voor de update!
Wat als er bijvoorbeeld op de laatste speeldag een gelijk puntentotaal is? Hoe gebeurt de rangschikking dan? -
@aurélie-melis_nl Bij een gelijk puntenaantal, komt de manager die het hoogste in de competitie staat, boven de ander.
Bijvoorbeeld:
Stel dat wij allebei 2250 punten hebben.
Als jij met jouw team in de comp 7e staat en ik met mijn team 8e, dan kom jij boven mij in de sheet te staan. -
Hi allen,
KL1, KL2 en KL3 zijn tot hun einde gekomen. KL4 heeft nog enkele speeldagen te gaan.
@venlo_9_NL Van harte gefeliciteerd met de sheetwinst, kampioenschap en de beker Het was vooral spannend tussen jou en @zork-angels_NL bovenin. Allebei een erg sterk seizoen gedraaid. Netjes hoor
Verder ook de felicitaties aan de promovendi.
(Let op: op basis van in- en uitschrijvingen, kunnen extra promoties toegekend worden)
Over een paar dagen is KL4 klaar en zal ik ook de jaarranking bijwerken. Dan zullen we weten wie de nummers 1, 2 en 3 zijn en zien we miss nog leuke verschuivingen