Kanarifuglene: [KL] League
-
Doorgaan. Het is wel december maand maar het is Corona jaar. Kans je uberhaupt mensen kan ontvangen volgende maand is al klein als we dan ook geen KL hebben, hebben we niks meer. Zeg doorgaan.
-
Voor mij is optie 2 ook goed
-
@Carphunter79_NL Maris doet dit vrijwillig. Om de 2-3 dagen een tussenstand posten is soms moeilijk.
-
@maricja_NL Doorgaan is prima voor mij. De feestdagen zijn toch afgelast dit jaar. En bedankt voor al je werk Maartje
-
-
@maricja_NL Thanks
-
@maricja_NL top, thnx!
-
@maricja_NL lekker doorspelen, december blijft toch niks van over
-
@maricja_NL thnx voor het tussenstandje weer. Optie 2 is voor mij ook geen probleem
-
Voor mij ook optie 2
-
Corona of niet, de wereld vergaat niet als we even een pauze inlassen en in januari weer verdergaan. Dan kan Maricja ook even tot rust komen. Dus wat mij betreft gaan we voor optie 1.
-
@FC-Eddie_NL Tot rust komen? Als dat echt zo is wil ik het wel overnemen hoor, geen probleem. Laten we in deze tijden lekker door spelen..
-
Maricja en Matthieu doen alle events voor onze versie en de crew cup op World. Daarnaast behandelen ze als Support Staff de supportmail en de cheat reports. Dit dus allemaal naast hun gewone leven. Ze zullen het dus druk genoeg hebben. Uiteraard moet Maricja voor haarzelf beslissen of ze even een pauze wilt of niet, maar ik krijg vaak de indruk dat hier geen rekening mee wordt gehouden door de deelnemende managers.
-
@FC-Eddie_NL ze geeft ons zelf twee keuzes. Maar ik vind ze best mag toegeven als ze even niet wilt doen, dan vind ik dat niet meer dan logisch. Dan heb ik daar zeker vrede mee. Maar zelf vind ik best wat zij zelf beslist /meerderheid van mensen hier.
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL ben het helemaal met jou eens. Ten eerste hebbe we veel respect voor de mensen die elke keer weer de tussenstandjes posten en bezig zijn om het zo leuk mogelijk te maken voor de managers. Ten tweede maricja geeft ons idd zelf de keuze wat we willen wat heel correct is. Als maricja liever heeft dat we effe rust nemen ook prima hoor. Maar wat ik al zeg ze vraagt zelf wat we willen. Dus heb eigenlijk niet de induk dat managers daar lak aan hebben. Grtzz
-
@FC-Eddie_NL ik weet dat die 2 "alles" doen...drm ook een helpende hand. En denk dat er wel rekening wordt gehouden door het merendeel van de managers, jammer dat ook hier ook de goede onder de kwade moeten lijden
-
Hi allen!
Ten eerste:
Echt superlief dat er wordt gedacht aan ons welzijn. Eerlijk waar, dat kan ik alleen maar waarderen.
Ik doe het weliswaar vrijwillig, maar ik doe het graag en zonder mokken en problemen. Als iedereen met plezier KL speelt en het competitief genoeg vindt, doe ik het met alle liefde. Mocht ik er geen tijd meer voor hebben (of gewoon geen zin meer hebben, dan kan natuurlijk ook), dan laat ik het zeker wetenTen tweede:
De vraag kwam meer vanuit het feit dat ik dacht dat men misschien wel met de feestdagen liever andere dingen wilde doen, dan fanatiek OSM spelen in de events (zoals bijv met het gezin actief zijn oid). Maar als ik het zo lees, willen jullie graag aan de gang blijven, omdat er met/corona niet veel van de feestdagen verwacht zal worden.Ik zal dan dit weekend ook kijken naar de kalender en een voorlopige datum stellen voor het volgend seizoen.
Heel hartelijk bedankt voor het meedenken allemaal
Suggesties, meedenken etc zijn altijd welkom! -
Vanavond komt er weer een tussenstand trouwens
-
@maricja_NL Goed bezig!
-