Kanarifuglene: [KL] League
-
We zijn pas begonnen, dus er is nog genoeg tijd om aan je positie te werken. Never give up
-
@appiel_nl Zal ik je een fotolijstje sturen?
-
Deze is van een paar dagen terug, maar ik krijg weer nachtmerries hiervan
-
@maricja_nl Gebeurd in het echte leven ook wel eens helaas. Ik kan mij wedstrijden van Ajax herinneren waar de bal er maar niet in ging en één luttele counter van de tegenstander was een doelpunt..
OSM is juist heel realistisch op deze manier , wellicht een goede keeper van Parma en had die van jou zijn dag niet?
Pingel tegen? -
@maricja_nl niet lullig bedoeld lieverd, maar ik kan hier alleen maar om lachen. Tegen ons in de battle wonnen jullie minstens helft van je duels, met minder kansen. Nu weet je hoe het is, om zo te verliezen
-
@fc-legend-kyrill_nl Spoel je mond
-
@meneer-speksnijder_nl stel je niet zo aan man. Is toch gewoon de waarheid? Iedereen in de battle op @Dave-Jansen_NL na zit er ook nog om te gloaten als zij het bij andere doen. En dan praten ze het allemaal ook goed , op Dave na. En dan krijgen ze het nu tegen. Oke misschien was lachen dan wat overdreven maar ik vind het niet zielig iig.
-
@meneer-speksnijder_nl Ze heeft zelf tegen mij notabene 2x in de battle gewonnen met minder kansen en zo gingen het bij hun bijna allemaal zeg. Wat een onzin zeg
-
-
@a-touch-of-magic_nl oke, vrede op aarde zou mooi zijn, helaas is er overal wel ergens altijd
-
@fc-legend-kyrill_nl Je moet dan ook geen 343 zetten Die tactiek kan sterk zijn (met de juiste instellingen), maar is daarbij ook heel vatbaar voor goals, omdat je maar 3 verdedigers achter houdt.
-
@fc-legend-kyrill_nl met 11-10 kansen ben je imo nog steeds nagenoeg gelijkwaardig
-
Hoopte eigg een beetje een leuke discussie te zien hier over tactieken en effectiviteit, maar dat zit er niet in vgm
-
Waarover gaat dit eigenlijk? Gaan we over duels praten in het KL topic?
Laten we het even rustig houden en over de KL praten.
-
-
@a-touch-of-magic_nl Nouja, rood is dood
-
Een rode kaart heeft veel invloed op de uitslag. Al ligt het er ook aan vgm welke speler er rood krijgt. Als een verdediger een rode kaart krijgt, ben je vaak wel gezien. Als het een aanvaller is, kom je soms nog wel weg met een gelijkspel.
-
-
@a-touch-of-magic_nl Balans is dan weg op het middelveld, dus imo lijkt een nederlaag dan ook bijna onvermijdelijk, helaas.
Irl kan een rode kaart teams juist motiveren en kunnen ze alsnog een overwinning pakken.
Recent voorbeeld is Brugge tegen Lazio in de CL. Brugge met een man minder, maar toch veerkracht getoond en bijna zelfs de overwinning gepakt.
(ik voel je pijn, Matie ) -
@maricja_nl Doet nog steeds pijn!