Kanarifuglene: [KL] League
-
He leuk, een fittie
-
@vundezz_nl ja aangezien ik die WCC moet afmaken kan die cup er nogwel bij, loopt gelijk af en dan ga je me wss niet veel meer zien spelen, heb mezelf ook al uit de CCW line up laten halen en heb m'n duel afgerond. Maar tis maar dat jij zo'n mooi voorbeeld bent he Vunny, je verlaat IMP met de reden dat je gaat stoppen maar toch zit je overal nog volop te knallen, over eerlijkheid gesproken, jij bent wel de laatste die mij op zoiets moet afzeiken . Stoppen is bij mij nog net wat anders .
-
Mss gewoon eens allemaal met jullie eigen zaakjes bezig houden, gebeuren zaken die 10x erger zijn als dit maar daar zie ik ook niks over verschijnen. Doe ik bij jullie toch ook niet trouwens..
-
@andy-vanmechelen_nl Waar knal ik overal nog volop dan? Graag je zogenaamde feiten even onderbouwen? kan je dat niet? nee dag ik al, want je lult weer s uit je nek. Andy ga je goed en stoppen doe je niet dat weten we wel. Allhoewel ze daar bij AC Milan anders over denken...
-
@timeenennaam_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
He leuk, een fittie
Tim, wat vind je, wat moeten hier nu mee ?
-
@vundezz_nl dus dat doe jij niet met je 1e post? Oordelen zonder de juiste info, er zijn genoeg mensen die hier wel van op de hoogte zijn, en vraag me af waar moraalridder kevin die andere keren zit als mensen een competitie verlaten, ik baseer mijn theorie ook op geruchten (dat je mss wel interesse had om KL te joinen) maar dat had me geen reet uitgemaakt als jij nu niet kwam preken, allemaal zo belachelijk doen omdat ik uit een individuele competitie stap waar ik toch geen verschil had gemaakt, liggen jullie er dan zo van wakker dat ik weg ben dat deze discussie nodig was??
-
-
@Vundezz_NL Ik heb de discussie een beetje ver laten komen, ben de laatste tijd wat gefrustreerd op osm, vandaar dat ik ff een break hou, ik mis momenteel het fanatieke om in zon sterke competities mee te draaien, vandaar wou ik er gwn zo snel mogelijk uit, hopelijk komt dit weer terug na een tijdje, sorry tony️
-
@andy-vanmechelen_nl rustig aan pik.... we kennen niet allemaal op mijn niveau blijven presteren als je die gappi cup maar pak...
-
@frits-van-turenhout_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@timeenennaam_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
He leuk, een fittie
Tim, wat vind je, wat moeten hier nu mee ?
Twee luitjes die met de feestdagen voor reuring en vermaak zorgen door elkaar in de haren te vliegen omdat een noobje ontslag neemt? Niets mis mee
Doet me denken aan back in the days dat dit forum nog wat voorstelde en mensen OSM echt serieus namen. -
@timeenennaam_nl Och jaa, those were the days
-
Het is helaas niet de eerste en het zal vast ook niet de laatste persoon die ontslag neemt in de KL. Het blijft altijd jammer.
Ik kan me wel goed voorstellen dat iemand die naast een extra promotie gegrepen heeft, dit leest en er gedachten bij zal hebben...
Over de redenen kan je altijd blijven twisten. Persoonlijke omstandigheden kan nog vaak begrepen worden door anderen. Andere redenen zijn minder goed te bevatten, maar goed so be it. Tenzij er een knop komt, waarbij ontslag nemen uit een besloten competitie niet mogelijk is, zal het niet de laatste keer zijn
Erover discussiëren, mag natuurlijk altijd. Zolang er geen grof taalgebruik van toepassing is en er ook geen onnodige provocaties zijn. Een beetje leven op het forum, wilt iedereen wel (aangezien er vaak genoeg gezegd wordt dat het forum dood is)
En probeer daarbij persoonlijke vetes ook privé te houden pls -
@timeenennaam_nl Met een 451 tactiek waarmee je minimaal 10.000 MP kon behalen.
Die tijd ken ik ook nog wel.. 13e gestaan binnen Nederland..Nu iets (lees:veel) lager xd
-
@douwe-kooistra_nl
Zie dat ik ook al lang geen top 100 meer sta met die medailles.De top 100 bestaat nu grotendeels uit managers in 4 lege competities. Bekijk de huidige nr. 1 en nr. 3 maar eens in hun eenzame leagues. Durven niet meer tegen andere spelers te spelen omdat een potje verliezen zoveel medailles kost. Wat treurig en armoedig dat dat OSM anno 2021/2022 is...
-
@timeenennaam_nl wow... Ik bekijk zojuist de nummer 1 en dat is echt niet goed. Die gast speelt alleen maar in competities met computers. Het lijkt mij dat GB een andere bedoeling had met die medailles dan dit.
-
@timeenennaam_nl Zoals aangegeven in het andere topic van de divisies , kan ik mij goed vinden in je kritiek.
Echter vergelijk je het met de 'oude top' werden de leagues gevuld met vrienden/crewleden die de juiste persoon continu alles lieten winnen zodat deze de plekken op de ranglijst wist te behouden.
Sterker nog , dit gebeurde al in 2004. -
@l-r-van-kessel_nl Die zullen er ongetwijfeld zijn. Maar ik weet van mezelf dat ik ook andere competities op dat account speelde. Goed gevuld met veelal mensen die ik niet kende en in ieder geval niemand die mij liet winnen. Dat deed de tactiek toen voor mij Was een tactiek destijds waar je gewoon niet van kon winnen. Is nu al lang niet meer zo gelukkig.
-
@timeenennaam_nl Daar kunnen ze mogelijk wel iets beter naar kijken. Al krijgen die door elke winst bijna geen punten hé.. Maar wel door de competitiewinst en de beker natuurlijk..
-
Als ik kijk bij de nummer 1 zie ik de laatste 10 competities tussen de 100-300 medailles per seizoen.
Dat loont ook niet bepaald. Al zijn het natuurlijk geen minpunten.Wel zijn het enorme BC spenders.
-
Ik zal graag mee willen doen met de KL League
Hoe kan ik mij aanmelden?