Kanarifuglene: [KL] League
-
Master of Puppets_nl_NL Dutch Usersreplied to Aurélie Melis_NL on last edited by Master of Puppets_nl_NL
@Aurélie-Melis_NL ik weet dat in sommige delen van België het internet wat trager is maar een vertraging van één jaar is wel erg veel.. Maar om eerlijk te zijn verbaasd me dit niet
-
@Master-of-Puppets_nl_NL Moet er nou altijd gebashed worden op het forum? Fouten maken is menselijk of ben jij een robot?
-
@Alain-Bendeler_NL Ik denk dat Master of puppets een geintje maakt. Ze zitten namelijk in dezelfde crew
-
Je moet hem sowieso niet serieus nemen.
-
@Alain-Bendeler_NL ze dachten inderdaad dat ik een robot was .
Soms worden m'n accounts ook gekloond, erg irritant.Maar terugkomend op @Aurélie-Melis_NL, hij kan er ook niets aan doen dat die af en toe het spoor bijster is. Maar we zijn blij dat die bij ons in de crew zit, zo verdienen we tenminste nog eens wat geld (In de vorm van subsidie).
@RísingStar_NL werd ik maar eens serieus genomen
-
@Master-of-Puppets_nl_NL Nee ok, dan is het goed. Wel sneu dat ie z'n wajong uitkering wel heeft moeten opgeven om bij jullie aan de slag te kunnen, maar so be it.
-
@Alain-Bendeler_NL haha ja zo gaat dat..
-
-
Een klinkende nederlaag (KL2), ik kan niet anders dan het melden. Grapje Hij was gewoon moe, de nacht was waarschijnlijk kort
-
Nog een oefenwedstrijd in de KL2
-
Hi allen!!
Wat betreft oefenpotjes, wordt er aan het einde van het seizoen een lijst opgevraagd bij GB. Deze overtredingen hoeven niet gepost te worden.
-
Wanneer komt de DS Sheet en de eerste tussenstand ?, ik ben wel benieuwd hoe het er nu allemaal voor staat
-
tussenstandjes?
mvg
-
@JurgenFerraz_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
tussenstandjes?
mvg
Niet zo ongeduldig Jurgen of sta je bovenaan?
-
@the-beast94_NL niet bovenaan... maar wel bijna
-
-
-
-
@ajaxn001_NL is dit inclusief de straffen?
-
@Aurélie-Melis_NL De oefenpotjes zullen aan het einde van het seizoen opgevraagd en ingevoerd worden. Dus verrassingen in de standen, zijn nog altijd mogelijk tot de laatste dag