Kanarifuglene: [KL] League
-
@maricja_nl Hoe bevalt de favorietenrol jou, @maricja_NL ?
-
@mr-lok_nl Thanks voor het aankaarten
Zonde voor de managers die op hun stem gezet hebben natuurlijk. Maar wellicht is er iets tussen gekomen. Dat kan natuurlijk ook.
-
Too much pressure
-
@dave-jansen_nl De kanaries gaan dit met meerdere managers uit de crew doen en zorgen ervoor dat de standen regelmatig gepost worden en de seizoenen doorgang vinden. Ik kan je vertellen dat ze erg gemotiveerd zijn op het op te pakken, dus ik heb ook alle vertrouwen erin dat het goed komt.
Uiteraard blijf ik ze ondersteunen waar nodig natuurlijk
-
Moest dit even posten.
-
@wooper_nl Thanks voor het posten
De betreffende manager had mij ook een bericht gestuurd met excuses voor de overtreding. Kan het wel waarderen
-
In KL4C heeft manager @arjanjezeer_NL van Norwich ontslag genomen....
-
@mr-lok_nl Jammer. En het is nog wel de captain van zijn crew. Slecht voorbeeld en jammer voor de competitie.
-
-
@ajaxn001_nl wat doen we met de overgang van KL4 naar KL3 want er zijn 3 competities van KL4 en er staat top 4 promoveert dat betekent 3x4=12 en er zijn maar 2 KL3's en er staat laatste 4 degraderen dan is het 2x4=8 dus komt niet uit toch
-
@niekpro2005_60_nl ik zal het in de volgende sheet aanpassen. De laatste 5 uit de KL3 degraderen. De bovenste 3 uit de KL4 + de beste nummer 4 promoveren.
-
@ajaxn001_nl Oké top
-
-
-
-
-
Nu met bekerpunten tot en met de halve finale!
-
Hierbij de Voorlopige eindstand van het KL seizoen. Het is nu nog wachten op de oefenwedstrijden. Alvast een voorzichtige felicitatie aan de kampioenen, bekerwinnaars en promovendi!
-
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Hi allen!
Deze week hebben er gesprekken plaatsgevonden tussen mij en de crew Kanarifuglene.
Zoals de meesten weten, zijn onze Kanaries de grondleggers van de KL. Jaren terug hebben zij dit concept bedacht en de gehele crew was er toegewijd aan om deze competitie in succesvolle banen te leiden. Bij de oudere garde, zal dit een bekend verhaal zijn
Met de komst van OSM 3.0, zagen we veel managers stoppen en zo ook de Kanaries. Sindsdien hebben Jurgen, Mathieu en daarna ik de KL Leagues met liefde doorgezet en deze niet weg te denken competitie gehost.
Velen zullen het wel gemerkt hebben dat het leven vol verrassingen en nieuwe wendingen zit en ook ik beleef deze situaties
Dit heeft ertoe geleid dat onze Kanaries, die nu springlevend zijn, de organisatie van de KL weer op zich nemen.Ik zal erbij betrokken blijven ter ondersteuning
De afgelopen jaren heb ik met liefde de KL gehost en velen managers mogen ontmoeten en spreken.
Bedankt voor jullie inzet want het is en blijft een leuke en leerzame competitie om aan mee te delen. Is er al bekend wie jullie rol overneemt bij de kanaries?
-
Maris heeft het heel duidelijk uitgelegd. Meerdere zaken rondom de KL hebben we als Kanarifuglene Crew weer overgenomen. Niet alles, wat we kunnen en willen simpelweg niet zonder de back-up steun van Maris.
De sheetstanden worden bijvoorbeeld inmiddels verzorgd door Nick zoals iedereen de afgelopen weken heeft kunnen merken.
Het wachten is nu nog op het GB-overzicht van de eventueel gespeelde oefenduels in het laatste KL seizoen. Puntenstraffen die daaruit voortvloeien kunnen nog invloed hebben of de definitieve eindstanden. Tip voor alle deelnemers: Lees de KL-reglementen goed na, want daarin staat al heel lang dat het spelen van oefenduels NIET is toegestaan en een puntenstraf oplevert.We kijken wel alweer vooruit naar het volgende reguliere KL seizoen. De planning is nu dat we dit kalenderjaar nog 2 seizoenen gaan spelen. Het eerste komt er bijna aan, waarschijnlijk starten we eind augustus. Hou dus het forum in de gaten, er zal binnenkort een inschrijftopic komen!
Heb je vragen, stel ze.