Kanarifuglene: [KL] League
-
Graag bij verdenkingen een bericht naar iemand van de kanaries (bv William, Glenn, Nick of mij), dan kijken we ernaar.
In KL3B lijkt in elk geval zo'n situatie te spelen. De betreffende manager heb ik gevraagd om toelichting. Daar is nu nog heel even het wachten op.
Evt aanschaf van pakketjes waardoor overduidelijk onsportief spel ontstaat, kan gewoon tot een sanctie leiden. Dit is ter beoordeling van de organisatie. Zie spelregeltopic en de openingspost van het inschrijftopic waarin alle info over deze KL Spanje staat.
-
Sanctie:
In KL3b is bij het team Espanyol aan het begin van de VB naast reguliere verkopen gebruik gemaakt van extra ingekocht geld. Hiermee is een aanzienlijk voordeel ontstaan bij de aankoop van dure spelers.
De manager in kwestie heeft pas later op het forum meegekregen dat het gebruik van die 'geldpakketjes' niet de bedoeling is.
Toen was het kwaad echter al geschied.Formeel gesproken vindt de organisatie dat deze situatie valt onder 'onsportief spel'. Expres of per ongeluk doet dan even niet ter zake.
De manager krijgt een sanctie via de sheetpunten en die is een puntenstraf van -1000.
Hierbij nogmaals het dringende verzoek om NIET gebruik te maken van die vervelende geldpakketjes. Beter hou je dat geld in je eigen zak en koop er een ijsje voor of zo.
Het overduidelijk (ter beoordeling van de organisatie) gebruiken van geldpakketjes leidt tot onsportief spel en tot een sanctie. Hou daar rekening mee.
-
Hier en daar worden oefenwedstrijden gespeeld.
Zoals in de spelregels duidelijk staat aangegeven,
Zijn oefenduels niet toegestaan. Er staat een sheetpuntenstraf op.Je kunt gespeelde oefenduels hier in dit topic melden middels een duidelijke screenshot.
Aan het eind van het seizoen wordt bij OSM een overzicht opgevraagd van gespeelde oefenduels. Aan de hand daarvan worden deze belast met straftpunten en dat kan behoorlijk oplopen.
-
Overtredingen:
Illegale transfer in KL4B. De puntenstraf is voor de kopende manager.
Gespeelde oefenmatch in KL3A:
Graag verwijzen we nog eens naar de KL spelregels waar je alles rustig kan doornemen. Deze zijn hier terug te vinden: Klik
Nogmaals: oefenmatchen zijn verboden. Probeer er rekening met te houden.
-
Kan iemand mij wiskunde leren???
-
-
In KL4A heeft het team SC Chabab Mohammedia gebruik gemaakt van extra ingekocht geld. Ook hier zal de desbetreffende manager een sheetpuntenstraf van -1000 ontvangen. Hiermee willen we duidelijk maken dat deze geldpakketjes niet welkom zijn in de KL.
Graag verwijzen we nogmaals naar de regels waar "onsportief spel" ter beoordeling van de organisatie tot een straf kan leiden. Het spreekt voor zich dat de aanschaf van deze geldpakketjes dit gedrag definieert.
Daarnaast hebben we voor de start en in de beginfase van dit seizoen van de KL reeds verschillende waarschuwingen gegeven.
Ik herhaal: koop deze pakketjes niet. In het KL format ga je hiermee enkel jezelf straffen.
-
@doodskoppen_NL Anoniem123123 heeft ook oefenwedstrijden gedaan, dus daar pakt ie eind van het seizoen nog meer minpuntjes mee. Die gaat degraderen naar KL5 en daar tegen 17 CPU's spelen denk ik.
-
Overtreding:
KL4A: 2x een illegale transfer door FUS Rabat. Onderlinge transfers tussen managers en CPU-teams zijn niet toegestaan.
Graag verwijzen we nog eens naar de KL spelregels waar je alles rustig kan doornemen. Deze zijn hier terug te vinden: Klik
-
Jammer gamebasics maakt voor mij osm dood. Manager Nondenberry van crew TOZ talentz of zlatan met ds 12 koop even voor 40 miljoen spelers zonder wat te verkopen. Verdubbeld bijna zijn selectiewaarde naar veruit nr 1 selectie. ONMOGELIJK. Schaam je
Die pakketjes verpesten de lol voor veel spelers.
KL4B trouwens
Ik speel nu ook de Crewcup (eredivisie) godzijdank houdt iedereen zich er voorlopig nog aan anders is echt de lol er totaal af.
-
@jordy88_1_NL Graag dit soort zaken wel even staven met behulp van een paar duidelijke screenshots met voldoende info.
Op deze manier kan de organisatie een objectieve beoordeling maken en een gepaste straf opstellen.
-
@jordy88_1_NL
Heb je zijn transfers uitgerekend? Ik kan me niet voorstellen dat Nondenberry dit doet namelijk. En begrijp dat jij wel vaker onzin verkondigd. Wesley is overigens wel een goede bouwer. -
@jordy88_1_NL
Inmiddels antwoord van Nondenberry op de app. “Natuurlijk koop ik geen pakketjes.” Zonde geld en gewoon goed kopen/verkopen en sparen”.Een andere keer beschuldigde je ons ook al in de cc en bleek je ook mis te zitten. Dus doe of je huiswerk of houd je stil.
Fijne dag!
-
@jordy88_1_NL Hebben we Calimero ook weer
-
@jordy88_1_NL Ik heb maar even gedaan wat jij had horen te doen.
Alle transfers in Excel zetten en ff uitrekenen.
Nondenberry heeft voor 542,6 miljoen spelers verkocht, en voor 520,5 ingekocht.
Dus ik denk dat hij het als een groot compliment mag zien om zo onterecht beschuldigd te worden. -
@daankaars_NL
Dank je Daan. Ben benieuwd of er nog welgemeende excuses komen. Schande om onze Nondenberry zo aan de schandpaal te nagelen. -
-
MIJN EERSTE MELDING WAS VERKEERD EN DOM EXCUUS! Dacht er nog 1 te zien maar niet gepost want weer ernaast. Maar deze 3 heb ik wel juist en onderbouwt met printscreen…
KL4B
https://share.icloud.com/photos/08ekRZc8P6hDK-yoVe_QvcpoA
3 overtredingen onderlinge transfer;
Voorbereiding: KobeVMS naar Djeedjeej
Speelronde 1: tikkitakka_9 naar daankaars
speelronde 3: daankaars naar svenbrug_2 -
@ajaxn001_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
-
@ajaxn001_NL Er zijn geen regels aangegeven over het verkeerd aanmaken van de Kl League,bij deze wil ik vermelden dat de berekening, totaal verkeerd Is en Ik zou ergens tussen de 1870 en 1970 moeten staan, zonder de niet meegenomen wedstrijden in de sheet .
Zou deze fout graag hersteld zien, Ik betreur het dat Ik de League niet correct heb aangemaakt zoals eerder vermeld,graag rectificatie Bvd