Kanarifuglene: [KL] League
-
Einde seizoen!
Brazilië zal nooit meer zijn hoe het was…. 5 bomvolle KL leagues hebben 43 rondes lang huis gehouden en in de post hierboven vinden jullie de (voorlopige) sheet eindstanden.
Alvast gefeliciteerd aan alle kampioenen, promovendi en sheetwinnaars!
Had je een minder seizoen? Kan gebeuren en hopelijk zien we je wel terug komend seizoen.Dat aankomende seizoen zal zich afspelen in de mooiste competitie ter wereld, de Engelse Premier League. Ongeveer 2 weken pauze nu tot die start, vergeet je niet zo snel mogelijk aan- of af te melden daarvoor in het betreffende Inschrijftopic.
Ná Engeland hebben we een welverdiende zomerstop. Dus alle reden om je nog 1x op te laden en het beste uit jezelf te halen in de komende Premier League editie van de KL Leagues!
Heb je vragen? Stel ze.
-
@Frits-van-Turenhout_NL Goede avond frits ,hier bij mij is er niks te zien voor de nieuwe kl,geen inschrijvingstopic, wie er bij is ,waar kan ik dit vinden ! mvg
-
Graag even de regels doornemen. Er is 1 nieuwe regel toegevoegd betreffende samenspel.
-
@Rudiclaeys_NL Ik heb je ingeschreven.
-
@AFCA6706_NL top .mvg
-
Nog tot komende vrijdag 12 mei om je in (of uit) te schrijven. Niet vergeten dus.
Nieuwe managers zijn ook zeer welkom. Lijkt het je leuk om elk seizoen in een volle en sterk bezette topcompetitie (16 mei starten we in de Premier League) te spelen en te strijden voor promoties? Schrijf je in of stuur een osm chat berichtje !! -
@wooper_NL
Welke? -
@Jordevjad_NL Geen afspraken/samenspel tussen crewgenoten.
-
**Let op: vanavond sluit de deadline voor inschrijving! **
-
Eindstand KL seizoen 2 2023.
Helaas zijn er hier en daar toch wat oefenwedstrijden gespeeld.
-
@wooper_NL Beste , ik zie geen trekking of overzicht van de loting in de kl ,hoe die is geweest,kan je de link zenden hoe ik dit kan zien aub, MVG
-
Beste Rudi,
Zie het topic Loting KL S3.
Daar vind je alle lotingen en klik op de link over KL3a, daar zie je jouw indeling. -
-
JeffMich34 aka AFCA6706_NL Dutch Usersreplied to Rudiclaeys_NL on last edited by JeffMich34 aka AFCA6706_NL
@Rudiclaeys_NL Volgens mij heb ik het ook doorgestuurd naar jou vanmorgen.
Als er problemen zijn stuur mij aub een bericht ipv elke keer hier te reageren maat. -
@Rudiclaeys_NL Misschien handig om het hele forum dan even door te spitten
-
-
Eén vraagje mbt regel 1 ivm het transfereren van spelers binnen de competitie.
Mag ik veronderstellen dat dit alomvattend is, en dus betekent dat je bij onderhandelingen elk inkomend bod van een CPU per definitie moet weigeren? (Niet dat ik normaal veel verkoop aan CPU's, ze zijn meestal niet meer zo happig als ik 2,5x de waarde vraag ) -
-
Overtreding van mijzelf; een speler kopen voor 00u.